  • 31. Data: 2009-12-13 19:52:03
    Temat: Re: N za 48 zł - gdzie haczyk
    Od: "Marek (UK)" <n...@a...w.pl>

    Cześć Cavallino
    Sun, 13 Dec 2009 19:04:43 +0100 w <news:hg3abq$d15$1@news.onet.pl>
    napisałeś:

    > Zresztą rodzina, wśród której nikogo nie interesuje piłka to kolejny dowód.

    jestem w rodzinie 'wśród której nikogo nie interesuje piłka'.
    podobnie z boksem, koszykowka, hokejem i kazdą inną sportową
    aktywnością.
    masz dodatkową diagnozę?
    zacząłem sie czuć nieswojo...
    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 32. Data: 2009-12-13 20:10:53
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Sun, 13 Dec 2009, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:

    | Aha - otóż to. Pierwsza TELEWIZJA. Ale czy pierwsza
    | ogólnopolska *telewizja* komercyjna jest dla Ciebie
    | pierwszą *platformą* cyfrową?

    Masz racje, zle skojarzenie [TV Sat = Cyfra] !!!.
    Zapomnialo sie juz o analogu i D2Mac'u.

    Pierwsze male anteny do cyfry to Wizja TV, ktora
    wchlonela potem Cyfra+.

    Czyli:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wizja_TV

    "Wizja TV była pierwszą polską telewizyjno-radiową satelitarną platformą
    cyfrową która rozpoczęła działalność 1 czerwca 1998 roku. Założona przez
    amerykańską firmę At Entertainment, wkrótce potem przejęta przez operatora
    telewizji kablowej UPC. 1 marca 2002 roku nastąpiła fuzja Wizji TV z
    konkurencyjną platformą CYFRA+, w wyniku której utworzona została Nowa Cyfra+.

    Wizja TV nadawana była na satelicie Astra 19,2°E, kodowana w systemie
    CryptoWorks."

    Ponad 10 lat. Jak to ten czas leci :-(

    jp ;)

  • 33. Data: 2009-12-13 20:12:31
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Sun, 13 Dec 2009, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:

    | TVP Polonia rozpoczął regularną emisje od 31 marca 1993 roku, choć wcześniej,
    | od 24 października 1992 roku nadawana była emisja próbna programu.

    Rzeczywiscie.
    Dzieki za przypomnienie.

    jp

  • 34. Data: 2009-12-13 20:15:48
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Sun, 13 Dec 2009, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:

    | ogólnopolska *telewizja* komercyjna jest dla Ciebie
    | pierwszą *platformą* cyfrową?

    nie , sorka , juz wyjasnilem male bóbó

    ;)

  • 35. Data: 2009-12-13 20:17:55
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > nie rozśmieszaj mnie, bo dostane zajadów.

    ale co Cie smieszy?
    Zapytalem kogos co widzi w full pakiecie nki czego nie ma w cyfrze i
    podaje mi przyklad jednego kanalu Bumerang. No sorry ale to chyba max
    naciągane, nie sądzisz?
    Kiedys cyfra byla najdroższa ale zjechali z cenami maksymalnie. teraz
    za 40zl ma sie prawie wszystkie kanaly, w tym HD za free. Wyjatkiem
    jest HBO ale ten kanał strasznie podupadl i nie jest wart nawet 10%
    tego ile żądają obecnie za niego platformy.
    Pomijając wielce elitarny Bumerang (nawet gdybym mial go w pakiecie to
    bym nie zauważył) dostajesz najciekawsze kanały z każdego rodzaju. W
    sporcie abslutny brak konkurencji. Filmowo canal+ pokazuje wiecej
    ciekawych rzeczy niz te wszystkie kanalu z nki razem wziete + 5
    kanalów dla dzieci. Czego może brakowac w cyfrze? Jesli tylko
    bumerangu no to sorry...
    A co ma n? nsport (dobry żart), nfilm (dwie naciagane nowosci na
    miesiac?)
    Ludzie maja zakodowane w glowie że cyfra była kiedys droga, ale warto
    czasem przegladnać najnoowsze promocje i samemu sie przekonac. Wez
    sobie ulotki z wszystkich trzech platform, poloz obok siebie i policz.

  • 36. Data: 2009-12-13 20:54:38
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Mamut pisze:

> [...]
    > czasem przegladnać najnoowsze promocje i samemu sie przekonac. Wez
    > sobie ulotki z wszystkich trzech platform, poloz obok siebie i policz.

    sorry, ale ja nic o boomerangu nie pisałem.
    jest kilka kanałów, których nie ma c+ i pisałem,
    kwestia gustu kto co chce ogladać.
    co do ceny to dopiero teraz zeszli do jakiegoś poziomu, jeszcze 2 miechy
    temu tajtańczy abo to 38 za komfortowy + bez ani jednego
    kanału hd.
    mnie sport nie interesuje, dokument owszem.
    co do filmu to wybacz, hbo które cyfra pierwsza miała to od samego
    początku kicha, a c+ daleko nigdy nie odbiegały.
    oczywiście to były jedyne w miarę rozsądne kanały jak nie było innych.
    długo można było oglądać cyfre za darmo jak i inne zachodnie
    platformy więc mam porównanie. pewne jest jedno - nie mam i nie chce tej
    tv z przyczyn innych, ale nie mam zamiaru jak co niektórzy tutaj
    wyzywać tych co wybierają taką czy inną platforme.
    mam swoje zdanie bo znam ich od lat.
    KAŻDY WYBIERA TO NA CO MA OCHOTĘ.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 12, Gnome, Compiz-Fusion

  • 37. Data: 2009-12-13 21:34:18
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Sun, 13 Dec 2009, Pawel Hatala wrote:
    | jako platforma cyfrowa sat cyfra była wczeniej, po wizji tv.
    | nie mówie, o tym że polsat był pierwszym programem sat polskim

    Pomylke wyjasnilem. Polsat byl dla mnie pierwszym polskim
    nadawca ogladanym przez satelite.

    Moj pierwszy kontakt z sat-dig byl stosunkowo pozno, bo w 2000 r.

    Poniewaz ocieplali budynek, a moj stojak przeszkadzal rusztowaniu,
    wiec musialem przemeblowac zestaw anten (1.2m+silownik, 90cm).
    Tez, z marnej pensji uskladalem 3 tys.zl - majatek na tamte
    czasy. Kupilem Humaxa i dodatki.

    Wiesz, u mnie nie jest to proste.
    Sasiedni budynek z wielona kominkami, selektywnie przeslania
    rozne satelity (dzieki czemu Polacy maja dobra strone, o lokalizacji
    i ustawianiu anteny w trudnych warunkach).

    Przypominam sobie, ze wtedy majac urlop, przez tydzien meczylem
    sie ze zrobieniem zeza Astra1 <--> Astra 2. Nie wiedzialem, czy
    jest to w ogole mozliwe. Chyba wybralem zly transponder.
    Cyfra wymaga innej procedury ustawiania, chinskiej (Polanski)
    - przestaw, odczekaj, skoryguj.

    Dzisiaj to oczywiscie 30 s. A jest nawet stosowny kalkulator.

    Tak, gwoli wspomnien wzbudzonych twoja uwaga i listami Kolegow.

    Pzdr.J.P.

  • 38. Data: 2009-12-13 22:37:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zeeltom" <z...@g...com> napisał w wiadomości

    > Kulturalne, to to nie było...

    Fakt, jak to czytam to zdecydowanie był to nieszcześliwy dobór słów.
    Przepraszam.
    Chodziło o diagnozę ich kiepskich gustów.

  • 39. Data: 2009-12-13 22:38:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek (UK)" <n...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Cześć Cavallino

    > jestem w rodzinie 'wśród której nikogo nie interesuje piłka'.
    > podobnie z boksem, koszykowka, hokejem i kazdą inną sportową
    > aktywnością.

    Współczuję.

  • 40. Data: 2009-12-13 22:39:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

> [...]

    >Zapytalem kogos co widzi w full pakiecie nki czego nie ma w cyfrze i
    >podaje mi przyklad jednego kanalu Bumerang. No sorry ale to chyba max

    Zaraz się dowiesz (tak jak ja parę razy) że jeszcze Discovery HD. ;-)