  • Data: 2009-12-23 16:10:25
    Temat: Re: N za 48 zł - gdzie haczyk
    Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Oferta programowa - zobaczymy. Nie mam oczywiscie canal+ (a ten czasami
    > ogladałem). Są za to nFilm-y. I co dla mnie BARDZO wazne - dużo programów w
    > jakości HD bez dopłat. W cyfrze+ musiałem dopłacać co miesiac aby moc
    > ogladnąc coś w jakości HD, podobnie chyba było w polsacie cyfrowym. Tu to
    > normalna sprawa, a za to co jest uwazane za norme nie ma dopłat.

    czyli masz hbo cinemaxy i filmboxy przez miesiac gratis, potem stala
    bardzo wysoka cena.
    Nieprawdą jest że cyfra nie daje kanalów HD gratis, od kilku miesiecy
    daje (na caly okres umowy).
    Jak tak porownuje konkurencyjny pakiet cyfry plus czyli komfortowy
    (49zl na 18miesiecy) to wypada on duzo lepiej niz odpowiednik w n
    (48zl na 24miesiace), nie tylko umowa krótsza, ale 4 kanaly canal+ za
    darmo na caly okres umowy (filmy i sport bez porownania z tymi w
    pakiecie za 48 w n), do tego kilka kanalow ktorych w n nie ma. A co
    jest n czego nie ma w cyfrze? Jak napisano wyzej - bumerang i wojna i
    pokoj. Dla mnie to duzo slabsza oferta, ale zawsze to lepiej niz
    familyjny w polsacie.
    Faktem jest że dekoder w n jest duzo lepszy, to jedyna przewaga jak
    dla mnie tej platformy, ale duza czesc ludzi ma już swoje dekory i na
    to nie zwraca uwagi.