  • Data: 2009-12-26 11:19:51
    Temat: Re: N za 48 zł - gdzie haczyk
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W środa, 23 grudnia 2009 17:10, Mamut wyraził następujacą opinię:

    > czyli masz hbo cinemaxy i filmboxy przez miesiac gratis, potem stala
    > bardzo wysoka cena.
    > Nieprawdą jest że cyfra nie daje kanalów HD gratis, od kilku miesiecy
    > daje (na caly okres umowy).
    > Jak tak porownuje konkurencyjny pakiet cyfry plus czyli komfortowy
    > (49zl na 18miesiecy) to wypada on duzo lepiej niz odpowiednik w n
    > (48zl na 24miesiace), nie tylko umowa krótsza, ale 4 kanaly canal+ za
    > darmo na caly okres umowy (...), do tego kilka kanalow ktorych w n nie ma.
    > A co jest n czego nie ma w cyfrze? Jak napisano wyzej - bumerang i wojna i
> [...]

    Może niech każdy pisze o tym co zna, czyli o swojej platformie i o tym ile
    za nią płaci.
    Ja mam umowę na 13 miesięcy, dostałem za darmo tuner z nagrywarką a
    sumaryczny koszt całej umowy to 526zł, za to mam 72 kanały płatne w tym 10
    HD co mi osobiście całkowicie wystarcza.

    Jako bonus mam:
    TNK z opłaconą na trzy miesiące pełną ofertą {nie muszę jej instalować pod
    swoim adresem więc pójdzie jako prezent},
    Do końca stycznia 8 kanałów filmowych w tym dwa HD.

    Nie mam:
    Kanałów filmowych N-ki i nie będę ich kupował bo jaki sens jest płacić co
    miesiąc kasę za filmy które rok wcześniej mogłem obejrzeć w kinie a za rok
    obejrzę w każdej innej telewizji ;-) to samo dotyczy wszelkich innych
    kanałów filmowych C+, HBO itp. itd.

    No cóż, okres promocji już się skończył, więc podobnej umowy już się
    prawdopodobnie nie podpisze, ale szansę miał każdy ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E