  • 1. Data: 2009-08-13 15:50:41
    Temat: N e51 vs e6303 classic
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Wiem, telefony z dwóch róznych półek (symbian w e51). Mogę wybrać w pracy
    jeden z tych dwóch. Który polecacie ? Dla mie wazne, by dało się zmieniać
    wielkośc liter, bo mi się autofocus popsuł, i musze mieć troche większe
    litery ;) W SE K750 nie było takich ustawień. Jak długo w praktyce przy
    średnim używaniu telefonu wytrzymuja baterie tych aparatów ?

  • 2. Data: 2009-08-13 20:05:04
    Temat: Re: N e51 vs e6303 classic
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Marek pisze:
> [...]
    > litery ;) W SE K750 nie było takich ustawień. Jak długo w praktyce przy
    > średnim używaniu telefonu wytrzymuja baterie tych aparatów ?

    W 6303 bateria dłużej będzie Ci trzymać i litery będziesz miał większe.
    W jednym i w drugim można zmieniać wielkość, ale, 6303 będzie dla Ciebie
    przyjaźniejszy w tej kwestii (bardziej przejrzysty i czytelniejszy).

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2009-08-13 22:23:51
    Od: AL <a...@s...tam>

    Marek pisze:
> [...]
    > litery ;) W SE K750 nie było takich ustawień. Jak długo w praktyce przy
    > średnim używaniu telefonu wytrzymuja baterie tych aparatów ?

    e51 na czuwaniu - do 5 dni
    Normalne uzywanie codzienne (poo trochu rozmowy, wifi, bt) - wytrzymuje
    spokojnie 3-4 dni.
    Najczesciej doladowuje 2 razy na tydzien (raczej nie zdarza sie by
    trzeba bylo czesciej - wyjatkiem jest jak uzywam nokii jako nawigacji
    np. rowerowej - wowczas 8-10 godzin z wlaczonym ekranikiem (nawigacja to
    Garmin ToPo) i aktywnym BT - powoduje, ze wieczorem dobrze ja podlaczyc
    do ladowarki).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2009-08-14 08:52:36
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > wytrzymuje spokojnie 3-4 dni.

    A długo ją masz? Mi po nie całym 1,5roku trzymała okrągłe 30h maksyalnie :)

    --
    Pzdr., Wycior

  • 5. Data: 2009-08-14 09:31:27
    Od: AL <a...@s...tam>

    Wycior pisze:

    > A długo ją masz? Mi po nie całym 1,5roku trzymała okrągłe 30h maksyalnie :)

    bedzie z rok

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 6. Data: 2009-08-14 10:54:06
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > bedzie z rok

    Może trafiłeś jakiś egzemplaż lepszy... Znajomy, który kupił telefon razmem
    ze mną miał takie same osiągi jak ja.

    --
    Pzdr., Wycior

  • 7. Data: 2009-08-14 15:41:50
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    Wycior wrote:

    > A długo ją masz? Mi po nie całym 1,5roku trzymała okrągłe 30h maksyalnie :)

    Ja mam ponad rok i laduje 2-3 razy w tygodniu uzywajac kom. dosc
    intensywnei :)

  • 8. Data: 2009-08-14 15:42:13
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    Wycior wrote:

    > Może trafiłeś jakiś egzemplaż lepszy... Znajomy, który kupił telefon razmem
    > ze mną miał takie same osiągi jak ja.

    wylaczyc BT :)

  • 9. Data: 2009-08-16 08:36:52
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Wycior <w...@w...pl> wrote:

    > Może trafiłeś jakiś egzemplaż lepszy... Znajomy, który kupił telefon razmem
    > ze mną miał takie same osiągi jak ja.

    Wyłącz 3G, w mojej E51 to znacznie wydłuża czas pracy na baterii.

    --
    gs

  • 10. Data: 2009-08-16 13:12:39
    Od: hikimokorisan <h...@a...pl>

    Grzegorz Sułek wrote:

    > Wyłącz 3G, w mojej E51 to znacznie wydłuża czas pracy na baterii.

    A w mojej ni xuja nie pomaga ;)

    Kiedys testowala ta zlota rade, zadnych roznic w rozladowywaniu
    bakterii... ale moze ja po prostu mam zasieg 3g...