  • 1. Data: 2009-08-13 15:20:19
    Temat: Huawei E630 - zdjecie simlocka
    Od: "Jombel" <u...@w...pl>

    Mam modem Huawei Mobile Connect E630.
    Uzywam go w sieci blueconnect ale chcialbym go uzywac takze w playmobile.
    Czy mozna bezpiecznie zdjac z niego simlocka?
    Czy moze sie to skonczyc uszkodzeniem modemu?

    Gdzie w Warszawie moge zdjac simlocka z tego modemu i ile to kosztuje?

    Z gory dziekuje za pomoc.

  • 2. Data: 2009-08-13 19:45:25
    Temat: Re: Huawei E630 - zdjecie simlocka
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 13 Aug 2009 17:20:19 +0200, Jombel napisał(a):

    > Mam modem Huawei Mobile Connect E630.
    [...]

    http://www.allegro.pl/63277_sim_lock.html

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2009-08-13 21:33:18
    Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl>

> [...]
    > Czy moze sie to skonczyc uszkodzeniem modemu?
    >
    > Gdzie w Warszawie moge zdjac simlocka z tego modemu i ile to kosztuje?

    Witam,

    Miałem ten sam problem i znalazłem rozwiąznie takie, że zdjąłem tego simloka
    przez internet - kosztowało mnie to chyba 40 zł. Poszukaj w google huawei
    e630 simlock removal na pewno znadziesz link. Modem śmiga do tej pory bez
    najmniejszego problemu, polecam Ci także taki patent żeby wsadzić ten modem
    do routera linksysa jak korzystasz z tego netu w domu.

    Maciek

  • 4. Data: 2009-08-14 08:38:34
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 13 Aug 2009 23:33:18 +0200, Pablo Puertorican napisał(a):

    > polecam Ci także taki patent żeby wsadzić ten modem
    > do routera linksysa jak korzystasz z tego netu w domu.

    Czy należy to rozumieć że router Linksysa ignoruje simlocka?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2009-08-14 20:45:34
    Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl>

    > Czy należy to rozumieć że router Linksysa ignoruje simlocka?

    Witam, oczywiście nie, najpierw trzeba zdjąc s-lock
    miałem na myśli to, że urządzenia świetnie ze sobą współpracują, jestem
    bardzo z tego połączenia zadowolony.

    pozdrawiam

    M.