  • 1. Data: 2009-08-13 17:15:49
    Temat: orange Vegas
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    witam

    co to za telefon? jak komuś sie niechce klikać to odrazu pisze ze to
    prosty pda z dotykiem i WM. Cena w zetafonie 99zł....

    ToMasz

  • 2. Data: 2009-08-13 17:29:31
    Temat: Re: orange Vegas
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:h61gii$hr0$1@news.interia.pl, *ToMasz* wrote:

    > co to za telefon? jak komuś sie niechce klikać to odrazu pisze ze to
    > prosty pda z dotykiem i WM. Cena w zetafonie 99zł....

    ZTE X760

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-08-13 20:31:02
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    darnok pisze:

    > ZTE X760

    warte to coś ?? ;)

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 4. Data: 2009-08-13 21:02:50
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Skorupa pisze:

    > warte to coś ?? ;)

    to zależy. w dziedzinie telefon z 320x240 z wm - padaka. Brak wifi, gps,
    g3.....
    natomiast w dziedzinie chce mieć "lepszy" telefon, ale na fotkach mi nie
    zależy... bije (ceną!) na głowę wiekszość modnych, lansowych słuchawek.
    Trzeba by sprawdzić jak to działa, bo z okrojonej specyfikacji
    niewiele wynika. JAki tam jest procek, ile ma mhz, jakie duże kary
    obsłuży... Nawet niewiadomo tak naprawde jakie fotki robi. czy będzie
    mozna przeczytać fotkę wizytówki czy raczej będzie to przypominało fotki
    z eryka t610..
    PRzydałby sie wiarygodny test
    ToMasz

  • 5. Data: 2009-08-15 19:25:56
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    > obsłuży... Nawet niewiadomo tak naprawde jakie fotki robi. czy będzie
    > mozna przeczytać fotkę wizytówki czy raczej będzie to przypominało fotki

    Klon HTC Touch 3G (bez 3G, GPS ale z wifi i BT) kosztuje 140USD z
    OMAP850 i 170USD z Marvelem PXA310 624MHz