  • Data: 2009-08-13 22:23:51
    Temat: Re: N e51 vs e6303 classic
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Marek pisze:
    > Wiem, telefony z dwóch róznych półek (symbian w e51). Mogę wybrać w pracy
    > jeden z tych dwóch. Który polecacie ? Dla mie wazne, by dało się zmieniać
    > wielkośc liter, bo mi się autofocus popsuł, i musze mieć troche większe
    > litery ;) W SE K750 nie było takich ustawień. Jak długo w praktyce przy
    > średnim używaniu telefonu wytrzymuja baterie tych aparatów ?

    e51 na czuwaniu - do 5 dni
    Normalne uzywanie codzienne (poo trochu rozmowy, wifi, bt) - wytrzymuje
    spokojnie 3-4 dni.
    Najczesciej doladowuje 2 razy na tydzien (raczej nie zdarza sie by
    trzeba bylo czesciej - wyjatkiem jest jak uzywam nokii jako nawigacji
    np. rowerowej - wowczas 8-10 godzin z wlaczonym ekranikiem (nawigacja to
    Garmin ToPo) i aktywnym BT - powoduje, ze wieczorem dobrze ja podlaczyc
    do ladowarki).

    --
    pozdr
    Adam (AL)