  • Data: 2009-08-17 07:57:50
    Temat: Re: N e51 vs e6303 classic
    Od: "Wycior" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BT uruchamiany jedynie kiedy był potrzebny.

    > Wyłącz 3G, w mojej E51 to znacznie wydłuża czas pracy na baterii.

    Hehe :). Jak 3G miałem wyłączony prawie od samego poczatku, gdy tylko
    zorientowałem się, że mój egzemplaż ma coś nie tak. Gdy pracował w 3G nikt
    nie mógł się do dzwonić, a telefon wskazywał np. full zasięg. Także problem
    baterii nie związany z preferiami, czy prądożerniejszym trybem.

    --
    Pzdr., Wycior