  • 31. Data: 2010-10-15 12:06:34
    Temat: Re: Mysz radiowa
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 13-10-2010 o 17:59 Piotr Sadrakula/Lodz/PL napisał na pl.comp.pecet:

    > Drogi Tomaszu,
    >
    > parametry i możliwości robią wrażenie, niezbędna jest jednak
    > specjalizowana
    > ładowarka 1.5V, dlatego na razie odkładam, ale wrócę do tematu, bo wydaje
    > się, że te baterie byłyby po prostu IDEALNE do mojego zestawu Della.
    > Dzięki i pozdrawiam
    > Piotrek

    Konieczność stosowania w "Pure Energy" specjalnej ładowarki jest
    rzeczywiście zniechęcająca. Dlatego ja zainteresowałem się podobnymi,
    niklowo-wodorkowymi akumulatorkami. Jeżeli kogoś to interesuje, podaję
    parametry:
    napięcie 1,2V
    natychmiast gotowe do użycia
    bardzo niski efekt samorozładowania (nieużywane nie tracą pojemności)
    działają w temp. nawet -10st.
    ok 1000 ładowań.
    Pojemność - 2000mAh - 2300mAh
    Nie zawierają metali ciężkich.

    Takie akumulatorki produkują np:
    Sanyo - Eneloop
    Duracell - Active Charge
    GP - Recyko
    PENTAGRAM - Infinity Eternal
    Varta - Ready2Use
    Panasonic - Infinium

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 32. Data: 2010-10-15 12:19:24
    Temat: Re: Myszka Animki.
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2010-10-15 12:40, ąćęłńóśźż wrote:
    > W dziurce???
    >

    > PS. Ciiii, tu są też dorośli...

    Anonim chyba chciał napisać, Tu też są dzieci ;)

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 33. Data: 2010-10-15 16:38:28
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 14 Oct 2010 11:08:17 +0100
    doszła do mnie wiadomość <i96kqj$mq8$1@inews.gazeta.pl>
    od "kamil" <k...@s...com> :
    >"Tomasz Jasiński" <B...@i...invalid> wrote in message

    >Masz takie? Troche poczytalem i wygladaja obiecujaco (pomijajac dedykowana
    >ladowarke), ale zdaje sie ze kiepsko radza sobie w urzadzeniach o duzym
    >poborze pradu typu aparaty cyfrowe itp. Moglbys opisac swoje wrazenia?

    Mam kilka od tygodnia, można kupić z ładowarką w komplecie.
    Z tego co widzę, mają dużą oporność wewnętrzną(nie nadają się do
    rozładowywania dużym prądem) ale za to potrafią przetrwać spore
    mrozy(do -20 st C wg dokumentacji) i mają małe samorozładowanie.