  • 1. Data: 2010-10-11 19:50:53
    Temat: Czy sa stacje dokujace: 2 dyski/podlaczenie esata/czytnik/hub?
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam,
    szukam stacji dokujacej do dyskow.
    Zamarzylo misie zeby miala:
    mozliwosc pracy z dwoma dyskami na raz,
    podlaczenie do komputera przez e-sata (i usb)
    czytnik kart
    hub usb
    byla tansza niz 170 zl ;)

    Przegladam allegro ale stacje na dwa dyski zniknely.
    Niewiele z nich ma wyjsce esta.

    W wersji ekstremalnej kupie dwie stacje i podlacze jedna do drugiej ;)

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2010-10-19 13:14:26
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Piotr Molski" <p...@a...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    > Niewiele z nich ma wyjsce esta.
    >
    > W wersji ekstremalnej kupie dwie stacje i podlacze jedna do drugiej ;)

    Dla wersji ekstremalnej mam cos takiego:

  • 3. Data: 2010-10-19 13:15:52
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > Dla wersji ekstremalnej mam cos takiego:

    Cos szybko wyslalo:

    http://www.ebuyer.com/product/221365

    Nie wiem gdzie w PL dostaniesz, ale na ebay czy amazonie ceny podobne i
    pewnie z wysylka do polski zmiescisz dwie w 170zl. Wystepuje pod roznymi
    markami, bo to jakas chinszczyzna, ale za te cene zaskakujaco dobra. Uzywam
    z dyskami 500GB i dwoma 160 do kopii i roznych zabaw, poza tym jako czytnika
    CF i dziala bez problemow.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-10-19 13:17:06
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    >

    > Nie wiem gdzie w PL dostaniesz, ale na ebay czy amazonie ceny podobne i
    > pewnie z wysylka do polski zmiescisz dwie w 170zl. Wystepuje pod roznymi

    http://allegro.pl/stacja-obudowa-hdd-esata-czytnik-k
    art-bstok-3223-i1268322298.html

    Pozdrawiam
    Kamil