  • 21. Data: 2010-10-13 13:27:24
    Temat: Re: Mysz radiowa
    Od: Piotr Sadrakula/Lodz/PL <p...@g...pl>

    Drogi Kamilu

    > Dziwnie krotko klawiatura dziala, sprawdz czy akumulatorek nie daje 1.2V
    > zamiast 1.5V, bo mialem podobne objawy na MS Wireless 3000. Aku siadal po
    > kilku tygodniach, wlozylem dwie baterie alkaiczne 1.5v i dziala juz z pol
    > roku,.
    >

    > Pozdrawiam
    > Kamil

    Masz absolutną rację, akku dają 1.2 V i gdyby włożyć baterie alkaliczne
    byłoby duuużoo dłużej, ale mam kilka par kiepskich akku, które do fotografii
    już się nie nadają i je wkładam do zestawu Della. Ze skąpstwa tak robię :-)
    A specjalne niskoamperowe baterie z zestawu przydadzą się do zegarów
    ściennych, dwa już chodzą :-)
    Piotrek

  • 22. Data: 2010-10-13 14:40:11
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 13 Oct 2010 13:59:15 +0100, kamil napisał(a):

    (ciach...)

    > http://tinyurl.com/35zxo3t

    Miałeś kiedyś inną reakcję na post Animki? :)

    [ It's not how many ideas you have. It's how many you make happen. ]
    [ (Juan C. Santiago) ]

  • 23. Data: 2010-10-13 15:09:39
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 13 Oct 2010 14:03:51 +0100
    doszła do mnie wiadomość <i94ano$767$1@inews.gazeta.pl>
    od "kamil" <k...@s...com> :
> [...]
    >kilku tygodniach, wlozylem dwie baterie alkaiczne 1.5v i dziala juz z pol

    Zamiast accu proponuję tzw ładowalne baterie Pure Energy:
    http://www.pureenergy.pl/
    Napięcie pracy 1.5V, oporność wewnętrzna 0.5 ohma(sprawdziłem),
    powinny dłużej wytrzymać.

  • 24. Data: 2010-10-13 15:59:33
    Od: Piotr Sadrakula/Lodz/PL <p...@g...pl>

    W dniu 2010-10-13 17:09, Tomasz Jasiński pisze:
> [...]
    > http://www.pureenergy.pl/
    > Napięcie pracy 1.5V, oporność wewnętrzna 0.5 ohma(sprawdziłem),

    Drogi Tomaszu,

    parametry i możliwości robią wrażenie, niezbędna jest jednak specjalizowana
    ładowarka 1.5V, dlatego na razie odkładam, ale wrócę do tematu, bo wydaje
    się, że te baterie byłyby po prostu IDEALNE do mojego zestawu Della.
    Dzięki i pozdrawiam
    Piotrek

  • 25. Data: 2010-10-14 02:16:43
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-13 14:59, kamil pisze:

    > "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message

    > http://tinyurl.com/35zxo3t

    O jejku co mi takiego wsrętnego murzyniocha pokazujesz. Sam se popatrz :-)

    --
    animka

  • 26. Data: 2010-10-14 02:18:54
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-13 15:03, Piotr Sadrakula/Lodz/PL pisze:
    > No i najważniejsze, że jesteś zadowolona...

    > Mam ładowarkę sieciową Pentagram model 444, kupioną do ładowania akumulator-
    > ków używanych przeze mnie w fotografii i nią ładuję te akumulatorki. Jest
    > to tak dobra ładowarka, że parę akku ładuje 2-2.5 godziny. Czyli jeszcze
    > jeden wydatek na ładowarkę: 45 zł, ale się opłaca przez lata.

    Ja juz rozpracowałam ten dzyndzelek i będe łdowała przez USB.

    --
    animka

  • 27. Data: 2010-10-14 08:24:58
    Temat: Re: Myszka Animki.
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    My też jesteśmy zadowoleni z Twojej... myszki ;-)

    -----

  • 28. Data: 2010-10-14 10:08:17
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Tomasz Jasiński" <B...@i...invalid> wrote in message

    > Zamiast accu proponuję tzw ładowalne baterie Pure Energy:
    > http://www.pureenergy.pl/
    > Napięcie pracy 1.5V, oporność wewnętrzna 0.5 ohma(sprawdziłem),
    > powinny dłużej wytrzymać.

    Masz takie? Troche poczytalem i wygladaja obiecujaco (pomijajac dedykowana
    ladowarke), ale zdaje sie ze kiepsko radza sobie w urzadzeniach o duzym
    poborze pradu typu aparaty cyfrowe itp. Moglbys opisac swoje wrazenia?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 29. Data: 2010-10-14 14:08:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-14 10:24, ąćęłńóśźż pisze:
    > My też jesteśmy zadowoleni z Twojej... myszki ;-)

    Ty sam jesteś jak myszka :P

    --
    animka

  • 30. Data: 2010-10-15 10:40:15