    From: "sofu" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mysz laserowa - czy może być niebezpieczna dla oczu?
    Date: Tue, 8 Mar 2011 19:46:15 +0100

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ikq58k$jd6$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tu jest opisana różnica między różnymi myszkami optycznymi:
    > http://www.ohgizmo.com/2007/06/11/a4tech-glaser-mous
    e-works-anywhere/

    ----

    Najwieksze cholerstwo jest przy kasach w marketach itp sklepach gdzie jest
    laserowy odczyt kodów od spodu. Każdy jest tu narażony na stopniowe
    niszczenie wzroku. Dla tego warto uważać przy zbliżaniu się do takich kas.
    Myślę, że każdy klient prędzej czy później oberwie, albo juz wiele razy
    oberwał
    laserem po oczach. Co ciekawe nikt zdaje się nie dostrzegac problemu.

    Janusz