  • 21. Data: 2014-01-23 17:38:42
    Temat: Re: Mysz bezprzewodowa
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-01-23 16:40, Eneuel Leszek Ciszewski napisał/a:

    > "Czarek" lbqs8r$p0h$...@u...news.interia.pl

    > Podepnij kawałem platyny. ;)

    Nic nie będę robił, to nie ja mam "problem"
    "kawałem" to jest Twój post.

    --
    Czarek

  • 22. Data: 2014-01-24 00:02:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Czarek" lbrgij$v73$...@u...news.interia.pl

    > Nic nie będę robił, to nie ja mam "problem"
    > "kawałem" to jest Twój post.

    Więc można (; podepnąć ;) moim postem... ;)
    [ponoć głupota jest ciężka jak ołów, więc...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2014-01-25 19:43:37
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2014-01-22 00:25, gadacz pisze:

    > Jacek, za 50zł to można kupić średniej jakości vodke,
    > a co do zasilania rok na 2 AA...
    > to pozwolę sobie podpowiedzieć,
    > takie rzeczy tylko w Erze...,
    > która poniekąd jest marką już nie do końca istniejącą ;)

    Logitech M705 nie spełnia tylko warunku ceny.
    Używam chyba ze 2 lata, nie wyłączam, baterii jeszcze nie trzeba wymieniać.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 24. Data: 2014-01-27 13:00:00
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Logitech M705 nie spełnia tylko warunku ceny.
    > Używam chyba ze 2 lata, nie wyłączam, baterii jeszcze nie trzeba wymieniać.

    Ooo, 2 lata. Ja mam ją zaledwie 2 miesiące, ale od razu wymieniłem te ciężkie
    (dołączone) baterie
    Duracella i wstawiłem zwykłe, lżejsze, bo przesuwanie myszy z Duracell-ami inside to
    jak
    przesuwanie małego mebla, takie ciężkie i szorujące. Wolę już krótszą żywotność
    baterii, niż męczyć rękę.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 25. Data: 2014-01-30 22:21:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 22 Jan 2014 21:01:46 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

    > Sorki, pomyłka. Ja mam tę:
    > http://www.microsoft.com/hardware/pl-pl/p/wireless-m
    obile-mouse-1000
    > Sztuka AA. Ma wyłącznik, ale nie korzystam (chyba, że na wakacje).

    Kupiłem, wypróbowałem i oddałem :) Za mała do mojej graby i rolka obraca
    się za ciężko ale za to rolkowy "środkowy przycisk" wciska się ze zbyt
    małym naciskiem. Skutek taki że bez przerwy uruchamiała mi się strona wiki
    w Operze :)
    --
    Jacek

  • 26. Data: 2014-01-30 22:24:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 25 Jan 2014 19:43:37 +0100, Akarm napisał(a):

    > Logitech M705 nie spełnia tylko warunku ceny.
    > Używam chyba ze 2 lata, nie wyłączam, baterii jeszcze nie trzeba wymieniać.

    Kupiłem, używam od pół godziny i wygląda na to że jest OK. Co więcej, choć
    Logitech nie daje sterów pod linuksy, ta mysz na moim Mincie 16 ma
    większość funkcji. Brak jedynie obsługi przycisku pod kciukiem, do zmiany
    aplikacji.
    --
    Jacek