  • 11. Data: 2014-01-22 12:34:40
    Temat: Re: Mysz bezprzewodowa
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Chwalą, ale to nie jest IMHO tak ważne, jak cała reszta (brak lagów, lekkość, wspólny
    z innymi peryferiami odbiornik wi-fi, dobry
    laser pracujący na dowolnej powierzchni).
    Są myszy, do których wedle swojej woli możesz włożyć albo obydwie baterie na raz,
    albo tylko jedną (i też działa, co prawda krócej,
    ale jest lżejsza, np. do podróżowania).
    Próbowałeś baterii litowych?

    -----

  • 12. Data: 2014-01-22 12:35:11
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 21.01.2014 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał/a:

    > Pozwolę sobie podpiąć się pod wątek ze swoim pytaniem :) Chciałbym kupić
    > sobie mysz która:
    > 1. Działa co najmniej rok na 2 AA

    Nieużywana? ;-)

    > 2. Nie wymaga naciskania przycisku żeby wstartować po postoju.
    > 3. Kosztuje do 50 zł (może być używka)
    > 4. Wcale nie służy do grania :)

    Resztę spełnia Microsoft Wireless 1000.
    http://www.microsoft.com/hardware/pl-pl/p/wireless-m
    ouse-1000

    Bateria trzyma nawet kilka miesięcy (jedna AA).
    Kupiłem w promocji za 37 zł w Carrefour.
    Używam i jestem zadowolony.

    Fajna i tania (25 zł nowa) myszka jest też obecnie
    w Leclercu (Vakoss), ale nie spełnia warunku (2).
    Jest na 2xAAA, które starczają też na dość długo (ca 2 mies).

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Copy.com- 20 GB na start: https://copy.com?r=XyYioT

  • 13. Data: 2014-01-22 13:44:17
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Dominik & Co nabazgrał(a):

> [...]
    > w Leclercu (Vakoss), ale nie spełnia warunku (2).
    > Jest na 2xAAA, które starczają też na dość długo (ca 2 mies).

    Fajne myszki od modelu 1000 do chyba 5000 , miałem i polecam.
    Z wad w/w serii to palące się od tak sobie odbiorniki i uszkodzenia rolki
    poza tym bardzo fajnie się na niej pracuje a bateria faktycznie na parę
    miesięcy.

  • 14. Data: 2014-01-22 19:35:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" lbljvt$ahm$...@n...news.atman.pl

    > Co ewentualnie moglibyście polecic z myszy bezprzewodowych
    > powiedzmy do 200 zl ale nie miniaturek

    Do 20 pln to Ci doradzę Omegę z galerii handlowych.
    Bez przewodów -- na ogonku 2.4 GHz, z laserkiem,
    z jednym (dołączonym) paluszkiem... (chyba AAA)

    Do TV Samsunga pasuje.

    Pozostałe 180 pln możesz wydać na cokolwiek. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2014-01-22 20:06:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 22 Jan 2014 11:35:11 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

    > Resztę spełnia Microsoft Wireless 1000.
    > http://www.microsoft.com/hardware/pl-pl/p/wireless-m
    ouse-1000

    > Bateria trzyma nawet kilka miesięcy (jedna AA)

    Właśnie obejrzałem sobie stronę MS o tej myszy i tam napisali że potrzebne
    są 2szt AA. No i ciekawym czy warunkiem tak długiej pracy jest ręczne
    wyłączanie myszy, bo to się chyba realizuje wtykając odbiornik w gniazdo
    transportowe myszy, co w stacjonarnym kompie jest do kitu.
    --
    Jacek

  • 16. Data: 2014-01-22 22:01:46
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 22.01.2014 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał/a:

    > Właśnie obejrzałem sobie stronę MS o tej myszy i tam napisali że potrzebne
    > są 2szt AA. No i ciekawym czy warunkiem tak długiej pracy jest ręczne

    Sorki, pomyłka. Ja mam tę:
    http://www.microsoft.com/hardware/pl-pl/p/wireless-m
    obile-mouse-1000
    Sztuka AA. Ma wyłącznik, ale nie korzystam (chyba, że na wakacje).

  • 17. Data: 2014-01-22 22:26:16
    Od: Chris <x...@x...com>

> [...]
    > wyłączanie myszy, bo to się chyba realizuje wtykając odbiornik w gniazdo
    > transportowe myszy, co w stacjonarnym kompie jest do kitu.

    Miałem MS 6000/5000/4500/4000 i o ile pamiętam to miały 2xAAA ale to
    było dawno i mogę się mylić. Realnie zestaw baterii starczy na ok 3
    miesiące (ale używana dużo w tym do grania w D3) poza wersją 6000 bo to
    BT. Dla czego tyle modeli ? bo za każdym razem poza ostatnią padały
    odbiorniki, nagle robił się gorący i death :( ostatnia sztuka padła tak
    że gumka która jest na rolce zrobiła się taka że można ją było założyć
    na koło auta :) poza tymi felerami (u mnie) myszka super a najbardziej
    podobała mi się jej cisza przy clicku bo obocny Logi M705 to przy tym
    traktor.

  • 18. Data: 2014-01-23 11:33:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 22 Jan 2014, 666 wrote:

    > Chwalą, ale to nie jest IMHO tak ważne, jak cała reszta (brak lagów, lekkość,

    No tu jest już "kwestia gustu".
    Nie przepadam za zbyt lekkimi myszami (podobnie jak za małymi).
    Niby zawsze można kawałek ołowiu podpiąć... ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2014-01-23 11:52:10
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-01-23 11:33, Gotfryd Smolik news napisał/a:
    > Niby zawsze można kawałek ołowiu podpiąć...

    Przestanie wtedy spełniać wymogi dyrektywy RoHS ;-)

    --
    Czarek

  • 20. Data: 2014-01-23 16:40:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Czarek" lbqs8r$p0h$...@u...news.interia.pl

    > Przestanie wtedy spełniać wymogi dyrektywy RoHS ;-)

    Podepnij kawałem platyny. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'