  • 1. Data: 2014-01-21 12:00:03
    Temat: Mysz bezprzewodowa
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Witam

    Aktualnie eksploatowana mycha od Logitech MX700
    jest juz cała powycierana od łapy i wyglada dość oblesnie
    aczkolwiek działa i nie stwarza (wiekszych) problemów
    - cóż, slizgacze tez juz ma powycierane i zaczyna szorowac brzuchem :)

    Co ewentualnie moglibyście polecic z myszy bezprzewodowych
    powiedzmy do 200 zl ale nie miniaturek
    - łape mam jak wiekszość normalnych facetów
    a.. nie jestem maniakiem gier, ale zdarza się raz na czas ;)

    Pozdro

  • 2. Data: 2014-01-21 12:37:17
    Temat: Re: Mysz bezprzewodowa
    Od: "\(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek" <j...@t...mam> napisał w
    : (...) mycha od Logitech MX700
    : jest juz cała powycierana od łapy i wyglada dość oblesnie
    (...)
    :

    A ile chcesz za starą z kosztami wysyłki na Sadybę (Wa-wa)?

  • 3. Data: 2014-01-21 13:33:50
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "(c)RaSz" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (...)
    > A ile chcesz za starą z kosztami wysyłki na Sadybę (Wa-wa)?

    Poki co nie mam jeszcze nastepcy tegoz gryzonia ;)

    W pracy katuje podobna ilośc czasu MX500 (z ogonem)
    - tez wytarta farba, ale dzieki temu ze jest w jasnym kolorze
    nie rzuca sie to tak w oczy ....

  • 4. Data: 2014-01-21 14:44:41
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Waldek" <j...@t...mam> napisał w wiadomości
    > Co ewentualnie moglibyście polecic z myszy bezprzewodowych
    > powiedzmy do 200 zl ale nie miniaturek
    > - łape mam jak wiekszość normalnych facetów
    > a.. nie jestem maniakiem gier, ale zdarza się raz na czas ;)

    W takim razie polecam Logitecha M705, rozmiarem zbliżona do większych myszy
    przewodowych, ponoć
    długo trzyma baterię, fajnie leży w dłoni, cicho klika, kupiłem ją za około 140 zł.
    Tu masz jej opis:
    http://www.logitech.com/pl-pl/product/7108

    Sporo użytkowników narzeka na rolkę w tej myszy (która ma dwa tryby pracy: skokowy i
    płynny, co sobie chwalę),
    że niby źle się ją obsługuje, że chrobocze przy przewijaniu. Zgadza się, ale jeśli
    jest nowa, nieśmigana.
    Wystarczy ją sztucznie postarzeć, czyli przy włączonym trybie krokowym przez 5 minut
    energicznie przejeżdżać
    dłonią po rolce nadając jej duże obroty, przez co szybko się dotrze niczym silnik w
    aucie i już pstryka dużo ciszej
    i przyjemniej.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 5. Data: 2014-01-21 15:03:53
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Marek nabazgrał(a):

> [...]
    > krokowym przez 5 minut energicznie przejeżdżać dłonią po rolce nadając
    > jej duże obroty, przez co szybko się dotrze niczym silnik w aucie i już

    Mam taką w domu, bardzo dobrze się sprawuje zarówno w pracy pod win jak i w
    grach, dodam że wolę grać M705 niż myszką Razora stworzoną do gier. Co do
    baterii to nie mam pojęcia kiedy wsadzałem ale trzyma już bardzo długo i nie
    widać końca. Co do rolki i przewijania czasami ma jakieś przeskoki i ciężko
    zmienić tryb pracy ale jest to sporadyczne.

  • 6. Data: 2014-01-21 15:07:05
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Marek" <t...@f...kuku.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > skokowy i płynny, co sobie chwalę),
    > że niby źle się ją obsługuje, że chrobocze przy przewijaniu.

    Zastanawialem się na tym modelem,
    ale wlasnie ciut zniechęciły mnie te narzekania na rolke
    Jest jeszcze z tej stajni G700 i G602 - ale cena juz w okolicy 300

    A może jakies sensowne typy bezprzewodowe od innego producenta ?

  • 7. Data: 2014-01-21 15:37:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 21 Jan 2014 15:07:05 +0100, Waldek napisał(a):

    > A może jakies sensowne typy bezprzewodowe od innego producenta ?

    Pozwolę sobie podpiąć się pod wątek ze swoim pytaniem :) Chciałbym kupić
    sobie mysz która:
    1. Działa co najmniej rok na 2 AA
    2. Nie wymaga naciskania przycisku żeby wstartować po postoju.
    3. Kosztuje do 50 zł (może być używka)
    4. Wcale nie służy do grania :)

    Wie ktoś coś na ten temat? Producenci jakoś się nie chwalą tym ile baterie
    wytrzymują w ich myszach.
    --
    Jacek

  • 8. Data: 2014-01-22 00:21:15
    Od: gadacz <g...@o...pl>

> [...]
    > sobie mysz która:
    > 1. Działa co najmniej rok na 2 AA
    > 2. Nie wymaga naciskania przycisku żeby wstartować po postoju.

    nikt nie używa tego?
    http://www.logitech.com/pl-pl/product/performance-mo
    use-mx?crid=7

    osobiście używam od 6 lat prawie (poprzedniczke),
    powiedzmy, że bez awaryjna, bo "klikacze" musiałem wlutować nowe 2-3
    razy na lewo klik..., ale jest dość mocno eksploatowana.
    Cena niestety wyższa niż zakładany limit, ale za 300zł idzie gdzieś
    pewnie ją skubnąć.
    Dłoń bardzo dobrze leży i nie męczy jak te małe badziewia.
    Bateria do miesiąca przy solidnym obciążeniu.

    pozdrawiam
    gadacz

  • 9. Data: 2014-01-22 00:25:27
    Od: gadacz <g...@o...pl>

> [...]
    > sobie mysz która:
    > 1. Działa co najmniej rok na 2 AA
    > 2. Nie wymaga naciskania przycisku żeby wstartować po postoju.

    Jacek, za 50zł to można kupić średniej jakości vodke,
    a co do zasilania rok na 2 AA...
    to pozwolę sobie podpowiedzieć,
    takie rzeczy tylko w Erze...,
    która poniekąd jest marką już nie do końca istniejącą ;)

    pozdr
    gadacz

  • 10. Data: 2014-01-22 12:30:02
    Od: " 666" <j...@g...pl>