  • 1. Data: 2019-11-17 06:59:22
    Temat: Myjnie znikajo (ze szczotko)
    Od: Peter <p...@o...pl>

    Dlaczego? no Kraków, nie ma gdzie umyć samochodu, ARGE gdzie były fajne
    szczotki zostało przejęte przez BP i zmienili myjki na "sraktywną pianę"

    Nigdzie nie ma szczotek, na orlenie owszem jest szczota ale też z
    aktywną pianą

    Ktos zna powody?

    Idealny pomysł na biznes: myjnie ze szczotkami i czystą zwykłą WODĄ +
    woda z węża pod niskim ciśnieniem

  • 2. Data: 2019-11-17 09:31:26
    Temat: Re: Myjnie znikajo (ze szczotko)
    Od: laykonic <l...@m...ru>

    Dnia Sun, 17 Nov 2019 06:59:22 +0100, Peter napisał(a):

> [...]
    > aktywną pianą
    >
    > Ktos zna powody?
    >
    > Idealny pomysł na biznes: myjnie ze szczotkami i czystą zwykłą WODĄ +

    Ile zapłacisz za użyczenie takiego stanowiska?

    Ile zapłacisz za umycie Twojego samochodu?

  • 3. Data: 2019-11-17 10:46:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > aktywną pianą
    >
    > Ktos zna powody?
    >
    > Idealny pomysł na biznes: myjnie ze szczotkami i czystą zwykłą WODĄ +

    IMO - czysta woda tak nie umyjesz.
    A ze detergent sie nazywa "aktywna piana" ... czy to cos przeszkadza ?

    We wrocku jakby odwrotnie - przybywa myjni,
    samoobslugowych/cisnieniowych.

    Mam jakies dziwne wrazenie, ze to nie myje auta dobrze.
    Ale z bagaznikiem na dachu nie pojade na szczotke.

    J.

  • 4. Data: 2019-11-17 11:13:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ani z listwami na drzwiach już raz przyklejanymi.

    -----

  • 5. Data: 2019-11-17 14:55:40
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Peter wrote:
> [...]
    > aktywną pianą
    >
    > Ktos zna powody?
    >
    > Idealny pomysł na biznes: myjnie ze szczotkami i czystą zwykłą WODĄ +

    A kto zaplacie za porysowanie lakieru twojego cacka.
    Wszyscy uciekaja ze szczotek tj. kontaktu podczas mycia z karoseria.
    Stosuje sie obecnie myjnie bezdotykowe z ktywna piana.
    Dlaczego, a to dlatego ze wlasciciele myjni nie beda placic odszkodowania za
    porysowany lakier nie powstaly na jego myjni. Są (byli) klienci ktorzy wjada
    na myjnie z porysowanym lakierem a po umyciu oskarża wlasciciela myjni o
    porysowabie lakieu *szczotka* podczas tego mycia (a lakier byl juz
    porysowany). Tak, tak sie dzialo, dlatego cala europa przechodzi na myjnie
    bezdotykowe!

    --
    Pozdr.
    T.

  • 6. Data: 2019-11-17 17:00:12
    Od: Peter <p...@o...pl>

> [...]
    > mycia (a lakier byl juz porysowany). Tak, tak sie dzialo, dlatego cala
    > europa przechodzi na myjnie bezdotykowe!

    no to jakoś tłumaczy ale myłem na arge od ~~10lat i nie było problemów
    wystarczyło by więcej wody puścić do szczotki i ryzyko całkowicie znika

    więc chodzi o kasę i żeby myjnia więcej zarobiła

  • 7. Data: 2019-11-17 17:04:02
    Od: Peter <p...@o...pl>

    > IMO - czysta woda tak nie umyjesz.
    > A ze detergent sie nazywa "aktywna piana" ... czy to cos przeszkadza ?

    tak, ta piana bardzo powoli sączy się ze szczotki i jak faktycznie
    zaciągnę jakiś piaskowo/błotny brud z zakamarka to nieźle sobie
    wyszlifuję pastelowy lakier

    gdy woda płynęła ze szczotki to brud i piach spływał wraz z wodą

  • 8. Data: 2019-11-17 17:17:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Nov 2019 17:04:02 +0100, Peter napisał(a):

> [...]
    > wyszlifuję pastelowy lakier
    > gdy woda płynęła ze szczotki to brud i piach spływał wraz z wodą

    Hm, o ile pamietam, to oni najpierw spryskuja samochod ta piana bez
    szczotek.

    Fakt, ze w sumie nie wiadomo co to ma dac, pewnie efet marketingowy
    oszczednosc wody :-)

    no ale coz - sam nie umyjesz, bo nie wolno :-(

    J.

  • 9. Data: 2019-11-17 18:58:25
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    Peter wrote:

    > wystarczyło by więcej wody puścić do szczotki i ryzyko całkowicie
    > znika

    Tobie tylko tak sie wydaje.
    Nie czytasz ze zrozumieniem.
    W rzeczywistowśći jest całkowicie inaczej, wody możesz puszczać 100 l na
    sekunde a intruz i tak Ci podstawi paszkwila, że podczas wlasnie tego mycia
    zarysowano mu lakier na samochodzie.

    --
    Pozdr.
    T.

  • 10. Data: 2019-11-17 19:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > samoobslugowych/cisnieniowych.
    >
    > Mam jakies dziwne wrazenie, ze to nie myje auta dobrze.
    > Ale z bagaznikiem na dachu nie pojade na szczotke.

    Ale tu chodzi o szczotki w myjniach samoobsłuchowych własnie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."