  • 21. Data: 2011-03-11 16:32:16
    Temat: Re: Myjki ciśnieniowe
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 11/03/2011 15:32, szufla wrote:

    > Nie zmyslaj, 6 ligi nie ma, jest liga 6 ;) Jak bedziesz starszy to sie
    > przekonasz, ze To czy rowerek to nie fanaberia :P
    > Poziom i prestiz nieistotny.

    No patrz pan, rower mam i okazuje sie, wydawanie pieniedzy na gacie na
    niego to dobra rzecz, ale samochod to juz fanaberia. Na grupie
    poswieconej motoryzacji.

    Odwieczny internetowy argument "jak dorosniesz" dosc zabawnie wyglada z
    ust kogos, kto uzywa emotikonek w kazdym zdaniu jak nastoletnia
    blogowiczka, to tak na marginesie.

    Kamil

  • 22. Data: 2011-03-11 16:32:42
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

> [...]

    Nie zmyslaj, 6 ligi nie ma, jest liga 6 ;) Jak bedziesz starszy to sie
    przekonasz, ze To czy rowerek to nie fanaberia :P

    sz.

  • 23. Data: 2011-03-11 16:54:24
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > No patrz pan, rower mam i okazuje sie, wydawanie pieniedzy na gacie na
    > niego to dobra rzecz, ale samochod to juz fanaberia.

    No, ale ja nie mam gaci z kwasowki :)

    >Na grupie poswieconej motoryzacji.

    No przepraszam, ale o to mozesz miec pretensje do siebie.

    > Odwieczny internetowy argument "jak dorosniesz" dosc zabawnie wyglada z
    > ust kogos, kto uzywa emotikonek w kazdym zdaniu jak nastoletnia
    > blogowiczka, to tak na marginesie.

    Dziekuje, smiech i sport to zdrowie :)

    sz.
    PS. Umyj w koncu ten silnik, bedziesz sie mniej stresowal :)

  • 24. Data: 2011-03-11 18:33:58
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > A po co ten silnik chcesz myć,

    Może po to, żeby za kilka dni zadać pytanie typu:
    "nie mogę odpalić, myłem silnik karcherem, nie wiem co jest.
    Pomóżcie"

    > No chyba że chcesz żeby "pięknie" wyglądał.

    Jak się nazbyt zagalopuje z tym myciem to może być tylko
    "pięknie wyglądał". I wszystko ;-)
    A tak poważnie to silnik, jeśli już, myje się odpowiednimi
    środkami, a potem spłukuje wodą pod normalnym ciśnieniem...

  • 25. Data: 2011-03-11 22:52:48
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-10 22:24, szufla pisze:
    > tylko po co to myc ?

    Pewnie po to żeby go wyczyścić :)
    Niby w normalnej eksploatacji silnik brudzić się nie powinien, ale
    jednak czasami przerozmaity syf się pod maską znajdzie.

    Jak się wie co gdzie się ma w silniku, na co nie lać z bliska, a na co
    nawet z daleka, to spokojnie silnik sobie można myjką oblecieć i nic
    złego się nie stanie.

  • 26. Data: 2011-03-12 00:42:36
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-03-11 22:52, Tomasz Pyra pisze:

    > Jak się wie co gdzie się ma w silniku, na co nie lać z bliska, a na co
    > nawet z daleka, to spokojnie silnik sobie można myjką oblecieć i nic
    > złego się nie stanie.

    Potwierdzam. Jak myje samochod to i silnik. Od 5 lat 1,9TDI myty
    dosłownie caluśki dokładnie bez zasłaniania czegokolwiek.
    Jeszcze mi się nie zdarzyło by nie odpalił lub były jakiekolwiek skutki
    uboczne poza lśniącym silnikiem.
    Teraz z racji pogody nie myje ale może i lepiej bo się szykuje do
    zmiany auta a jak kupujacy widzi lśniący silnik to na pewno wedle niego
    myty do sprzedazy :-)

  • 27. Data: 2011-03-12 00:43:33
    Od: Norbert <n...@M...com>

    Jeszcze jeden warunek, oczywiście silnik nie może być gorący bo skutki
    mogą być opłakane...

  • 28. Data: 2011-03-12 15:58:10
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Norbert" <n...@M...com> wrote in message
    > Jeszcze jeden warunek, oczywiście silnik nie może być gorący bo skutki
    > mogą być opłakane...

    Właśnie miałem mu doradzić, żeby dobrze zagrzał silnik i od razu wziął sie
    za mycie bo wtedy dużo lepiej schodzi i połysk lepszy zostaje.

    Kuchnia ale ja złośliwy jestem :-)

  • 29. Data: 2011-03-12 19:09:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-12 15:58, Inead pisze:

    > "Norbert" <n...@M...com> wrote in message
    >
    > Właśnie miałem mu doradzić, żeby dobrze zagrzał silnik i od razu wziął
    > sie za mycie bo wtedy dużo lepiej schodzi i połysk lepszy zostaje.
    >
    > Kuchnia ale ja złośliwy jestem :-)

    Swoją drogą jak się na rajdzie przejeżdża przez wodę, to jakoś nie
    słyszałem żeby komuś coś pękło z powodu nagłego ochłodzenia (co innego
    zassanie wody do dolotu).

    Sam nie raz w taką wodę wpadałem, kłęby pary, w samochodzie się robi jak
    w saunie (potem już widziałem że przed wodą należy wyłączyć nawiew),
    wskazówka temperatury w kilka sekund spada o kilkadziesiąt stopni, a
    silnikowi nic :)
    Raz tylko zderzak urwałem :)

    A nie sądzę żeby myjnia była w stanie dostarczyć silnikowi większego
    szoku termicznego niż takie wodowanie.

    Jednak jak chcę myć silnik, to też zawsze czekam aż ostygnie.

  • 30. Data: 2011-03-13 17:19:59
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > Swoją drogą jak się na rajdzie przejeżdża przez wodę, to jakoś nie
    > słyszałem żeby komuś coś pękło z powodu nagłego ochłodzenia (co innego
    > zassanie wody do dolotu).

    Problemem chyba jest głowica - najcieplejsza część silnika.