  • 11. Data: 2011-03-11 15:05:19
    Temat: Re: Myjki ciśnieniowe
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 11/03/2011 14:05, szufla wrote:

    > U la la, z kwasowki czy nierdzewki ? Uwazaj zebys nie przeinwestowal :) A
    > nowy kat. zalozyles ? :)

    Niestety nie starczylo pieniedzy, wydalem wszystko na komplet uzywanych
    chinskich opon na allegro.

    Kamil

  • 12. Data: 2011-03-11 15:05:36
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > Ja szczescie po wywaleniu katalizatora mam caly z kwasowki. :)

    U la la, z kwasowki czy nierdzewki ? Uwazaj zebys nie przeinwestowal :) A
    nowy kat. zalozyles ? :)

    sz.

  • 13. Data: 2011-03-11 15:30:20
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-11 14:53, Kamil pisze:

    > Ja szczescie po wywaleniu katalizatora...

    Hmm, druciarze Paskach TDI, co?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2011-03-11 15:32:01
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-11 05:17, Jacek pisze:
    > Ciśnienie się reguluje na lancy a nie na myjce, więc nie ma myjki z
    > regulacją ciśnienia.
    > Do mycia silnika nie musisz mieć myjki ciśnieniowej, wystarczy
    > odpowiednia chemia plus zwykły wąż do spłukania. W najgorszym razie
    > najbardziej zabrudzone miejsca myjesz dwa razy.

    Żeby nie powiedzieć, że myjka wysokociśnieniowa jest myjką
    "wysokoniewskazaną" w komorze silnika.

  • 15. Data: 2011-03-11 15:49:09
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 11/03/2011 14:30, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Hmm, druciarze Paskach TDI, co?

    Raczej objechanie seryjnego Boxstera 3.2 i Carrery z tiptronikiem, na
    wiecej sie nie porywam, bo zbieralbym z jezdni to co ze skrzyni zostalo.

    Kamil

  • 16. Data: 2011-03-11 15:50:13
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 11/03/2011 14:52, szufla wrote:

    > Oj tam czepiasz sie, zawsze to z 5KM wiecej, czysty silnik tez dodaje mocy
    > :)

    Z 5.9 zrobilo sie 5.3 do setki, trudno narzekac. :)

    > Mlodosc rzadzi sie swoimi prawami.

    Starosc za to konczy sie poganianiem dzieci z trawnika, bo samemu w
    pilke pograc juz nie mozna, to co sie gowniarze beda dobrze bawily. ;)

    Kamil

  • 17. Data: 2011-03-11 15:52:59
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

  • 18. Data: 2011-03-11 16:19:04
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 11/03/2011 15:21, szufla wrote:

    > LOL, no jest roznica i co mierzyles ze stoperem w reku ?:)
    > Ostatnio mialem mozliwosc zrobic po Warszawie pare kilometrow RS6 z 2010,
    > nie pamietam czy nawet 3 wskoczyla. Niektorzy to maja fanaberie.

    Gtechem moze byc? Niektorzy nie maja fanaberii, tylko hobby. Inni
    zastanawiaja sie, ktory wzorek tapicerki bedzie lepiej pasowal do
    garsonki zony, kiedy pojada swoja Dacia Logan do kosciola. Tyle tylko,
    ze grupy poswiecone motoryzacji jeszcze niedawno byly pelne tych pierwszych.

    > O tu sie myslisz, jeszcze w marcu zaczynamy lige 6, wielu mlodych puchnie,
    > tak samo na rowerze.

    6 liga? Przeciez to jakies fanaberie, poziom zaden, prestizu zero, no
    jak tak mozna!

    Kamil

  • 19. Data: 2011-03-11 16:21:23
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

  • 20. Data: 2011-03-11 16:22:03
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    > zastanawiaja sie, ktory wzorek tapicerki bedzie lepiej pasowal do garsonki
    > zony, kiedy pojada swoja Dacia Logan do kosciola.

    Kompleksy jakoweś ?

    Pzdr

    JKK