  • 31. Data: 2011-03-20 11:25:55
    Temat: Re: Myjki ciśnieniowe
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 11.03.2011 18:33, Robert_J pisze:

    > Może po to, żeby za kilka dni zadać pytanie typu:
    > "nie mogę odpalić, myłem silnik karcherem, nie wiem co jest. Pomóżcie"

    Na to jest jedna odpowiedz - doprowadz auto do sprawnosci. U mnie byl
    problem z odpaleniem tylko z powodu niesprawnej cewki.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 32. Data: 2011-03-20 12:46:53
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Zamiast myć blok silnika karcherem można go owinąć wężem ogrodowym i
    dolepić sobie naklejkę z logo PMS i tekstem "nie jestem druciarzem z
    PMS".

    Jeśli już chcesz umyć ten silnik to koniecznie na rozgrzanym. Będzie
    można podziwiać po pewnym czasie mikropęknięcia - a to jest dopiero
    estetyczne.

  • 33. Data: 2011-03-20 18:28:03
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 20.03.2011 12:46, Mateusz pisze:
> [...]
    >
    > Jeśli już chcesz umyć ten silnik to koniecznie na rozgrzanym. Będzie
    > można podziwiać po pewnym czasie mikropęknięcia - a to jest dopiero

    Wyjasnisz skad w Tobie tyle zlosliwosci spowodowanej tym, ze ktos myje
    silnik? Nie jestem wielkim esteta i silnik dupowozu mylem, zeby
    skontrolowac wycieki po wymianie uszczelki miski olejowej, ale w klasyku
    silnik mam pucowany przed kazdym zlotem, wiec rozumiem tych, ktorzy w
    ten sposob dbaja o swoj codzienny samochod.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 34. Data: 2011-03-20 18:58:14
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 20/03/2011 17:28, RadekNet wrote:

> [...]
    > silnik mam pucowany przed kazdym zlotem, wiec rozumiem tych, ktorzy w
    > ten sposob dbaja o swoj codzienny samochod.

    Pewnie myśli, że każdy jeździ 13-letnim Megane na LPG. Tam faktycznie
    lepiej nie myć, bo połowa samochodu trzyma się na błocie, z tego co
    pamiętam po moich dwóch meganach. :)

    Kamil

  • 35. Data: 2011-03-20 23:52:40
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 20 Mar, 18:28, RadekNet <r...@r...com> wrote:

> [...]
    > silnik mam pucowany przed kazdym zlotem, wiec rozumiem tych, ktorzy w
    > ten sposob dbaja o swoj codzienny samochod.

    Myślę, że miałeś konkretne uzasadnienie i dlatego myłeś, ale w tym
    przypadku jest zupełnie inaczej. Jakim leniem trzeba być żeby
    kombinować z myjką, której się nawet nigdy nie używało zamiast kupić
    środek do czyszczenia tego typu elementów. Wystarczy trochę
    cierpliwości i będzie ok.
    Moja wiedza i obycie w temacie motoryzacji jest naprawdę mizerna ale
    nigdy, nawet biorąc pod uwagę moje możliwości nawet nie pomyślałbym o
    takim kombinowaniu.

    Owszem - napisałem złośliwie, ale tylko dlatego, że śmieszą mnie tego
    typu durne pytania, które coraz częściej pojawiają się na tej grupie
    (a ja czytuję grupę, żeby czasami dowiedzieć się czegoś nowego i
    wartościowego). Co do klasyka, stary, dobrze wiesz, że to inna bajka -
    tam estetyka jest sprawą fundamentalną. Za miesiąc będę miał w garażu
    u chrzestnego BMW 502 cabrio z 55r. i wierz mi, że póki co przytłacza
    mnie myśl, że będziemy musieli praktycznie rozebrać i złożyć to autko.
    Pół biedy, że nie jest to wybrakowany egzemplarz. Jeżeli się uda -
    zapewne zajmie nam to rok, 2 lata. Kwestia późniejszego dbania i
    bieżącej obsługi takiego egzemplarza na potrzeby rajdów jest już
    praktycznie niczym w porównaniu do tego, co trzeba z nim było zrobić,
    żeby doprowadzić go do szczytu formy.

  • 36. Data: 2011-03-20 23:54:18
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 20 Mar, 18:58, Kamil <k...@s...com> wrote:
    > Pewnie my li, e ka dy je dzi 13-letnim Megane na LPG. Tam faktycznie
    > lepiej nie my , bo po owa samochodu trzyma si na b ocie, z tego co
    > pami tam po moich dw ch meganach. :)

    Dzięki za komplement ;) zgadzam się w 100%, tyle, że jak wspomniałem,
    ta meganka nie jest moją własnością i naprawdę bardzo się z tego
    cieszę ;)

  • 37. Data: 2011-03-21 11:00:27
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 20/03/2011 22:54, Mateusz wrote:

    > Dzięki za komplement ;) zgadzam się w 100%, tyle, że jak wspomniałem,
    > ta meganka nie jest moją własnością i naprawdę bardzo się z tego
    > cieszę ;)

    Wiem, firmowy. Tym bardziej zastanawia, co to za firma dająca 13-letnie
    samochody pracownikom. ;)

    Kamil

  • 38. Data: 2011-03-21 11:59:54
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 21 Mar, 11:00, Kamil <k...@s...com> wrote:
    > Wiem, firmowy. Tym bardziej zastanawia, co to za firma daj ca 13-letnie
    > samochody pracownikom. ;)

    Oj stary zdziwiłbyś się... ;) zresztą, mam wrażenie, że jakoś się
    specjalnie nie wyróżniamy na tle innych pracodawców.