  • 1. Data: 2011-03-09 17:35:30
    Temat: Myjki ciśnieniowe
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    W jakich myjkach ciśnieniowych, do 500 zł, można regulować ciśnienie
    wypływającej wody? Chcę umyć przedział silnikowy i silnik samochodu, ale
    żeby nie zachlapać wszystkiego dookoła. Nigdy nie miałem myjki ciśnieniowej.

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2011-03-10 20:56:16
    Temat: Re: Myjki ciśnieniowe
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Tata" <k...@k...net.pl> wrote in message
> [...]
    >wypływającej wody? Chcę umyć przedział silnikowy i silnik samochodu, ale
    >żeby nie zachlapać wszystkiego dookoła. Nigdy nie miałem myjki

    A po co ten silnik chcesz myć, kupą zachlapany??? No chyba że chcesz żeby
    "pięknie" wyglądał.

  • 3. Data: 2011-03-10 22:24:08
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    Cisnienie mozesz tez regulowac lanca, tylko po co to myc ?

    sz.

  • 4. Data: 2011-03-11 05:17:42
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Ciśnienie się reguluje na lancy a nie na myjce, więc nie ma myjki z
    regulacją ciśnienia.
    Do mycia silnika nie musisz mieć myjki ciśnieniowej, wystarczy
    odpowiednia chemia plus zwykły wąż do spłukania. W najgorszym razie
    najbardziej zabrudzone miejsca myjesz dwa razy.
    Jacek

  • 5. Data: 2011-03-11 14:29:44
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 10/03/2011 19:56, Inead wrote:

    > "Tata" <k...@k...net.pl> wrote in message
    >

    > A po co ten silnik chcesz myć, kupą zachlapany??? No chyba że chcesz
    > żeby "pięknie" wyglądał.

    Ja tam lubie miec czysto pod maska, nie kazdy jezdzi rupieciem byle od A
    do B, a niestety ta grupa zamiast milosnikow motoryzacji skupia coraz
    wiecej druciarzy z paskiem w dizlu.

    http://img850.imageshack.us/i/silnik.jpg/

    Kamil

  • 6. Data: 2011-03-11 14:35:26
    Od: "Tomek" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Tata" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >wypływającej wody? Chcę umyć przedział silnikowy i silnik samochodu, ale
    >żeby nie zachlapać wszystkiego dookoła. Nigdy nie miałem myjki

    Przy nieumiejętnym myciu masz szansę zniszczyć chłodnicę (od ciśnienia
    gniotą się płatki blaszek w chłodnicy) oraz pourywać/rozszczelnić wszelkiej
    maści przewody tam będące. Radzę być bardzo ostrożnym albo zarzucić ten
    pomysł. Lepiej umyć ciepłą wodą bez ciśnienia z jakimś środkiem myjącym.
    Tomek

  • 7. Data: 2011-03-11 14:48:04
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    Co ty pierniczysz ?
    Wez jeszcze kup ocynk w sprayu i pomaluj caly wydech :)

    sz.

  • 8. Data: 2011-03-11 14:51:06
    Od: Excite <n...@n...pl>

    Dnia 11-03-2011 o 14:29:44 Kamil <k...@s...com> napisał(a):
    > Ja tam lubie miec czysto pod maska, nie kazdy jezdzi rupieciem byle od A
    > do B, a niestety ta grupa zamiast milosnikow motoryzacji skupia coraz
    > wiecej druciarzy z paskiem w dizlu.

    To ci nowość ;)
    Ale można się na niej dużo ciekawych rzeczy dowiedzieć jak np. naprawa
    opony przez zastąpienie jej owiniętym dokoła felgi wężem ogrodowym.

  • 9. Data: 2011-03-11 14:53:10
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 11/03/2011 13:48, szufla wrote:
    > Co ty pierniczysz ?
    > Wez jeszcze kup ocynk w sprayu i pomaluj caly wydech :)

    Ja szczescie po wywaleniu katalizatora mam caly z kwasowki. :)

    Kamil

  • 10. Data: 2011-03-11 14:54:19
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 11/03/2011 13:51, Excite wrote:

    > To ci nowość ;)
    > Ale można się na niej dużo ciekawych rzeczy dowiedzieć jak np. naprawa
    > opony przez zastąpienie jej owiniętym dokoła felgi wężem ogrodowym.

    No i nie zapominaj, ze Dacia prezentuje calkiem przyzwoite wyposazenie
    za stosunkowo niewielka cene, cos co kazdy rozsadny ojciec rodziny
    doceni na rowni z tania margaryna do kanapek.

    Kamil