  • 1. Data: 2010-11-05 17:06:57
    Temat: Myjka ultradźwiękowa - biedronka
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Witam

    W biedronce leżą myjki ultradźwiekowe za coś około 60zł.
    Ktoś może nabył takową?
    Warto?

    --
    M.

  • 2. Data: 2010-11-05 18:22:38
    Temat: Re: Myjka ultradźwiękowa - biedronka
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Shreek wrote:
    > Witam
    >
    > W biedronce leżą myjki ultradźwiekowe za coś około 60zł.
    > Ktoś może nabył takową?
    > Warto?

    Podobne byly w lidlu, po jakims czasie moc ultradzwiekow wyraznie oslabla...
    zobacz jak wpie...dala folie ALU profesionalny sprzet (filmy YT), na taki sam
    efekt musze u siebie czekac 5x dluzej, no i oslablo. Mam gwarancej na kilka
    lat, 2-3 wiec wysle to na reklamacje albo niezgodnosc towaru z umowa. W sumie
    pada pewnie tylko element wykonawczy, jak masz cos innego do podmiany to reszta
    sprawia wraznei bdb wykonania. No i do elektroniki to to nie jest z tez innego
    wzgledu - rozpuszczalnika czy innych syfow tu nie wlejesz bo w okolo plastik.
    IPA tego nie rusza ale problem ze zlaniem do butelki z powrotem.

  • 3. Data: 2010-11-07 16:59:14
    Temat: Odp: Myjka ultradźwiękowa - biedronka
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Witam
    >
    > W biedronce leżą myjki ultradźwiekowe za coś około 60zł.
    > Ktoś może nabył takową?
    > Warto?
    Przez przypadek spojrzałem na to, bo sobie przypomniałem ten post.
    1) Cena chyba ok. 69 zł.
    2) Taki zaczep plastikowy, posrebrzany juz był wytarty i porysowany podczas
    oglądania
    przez klientów.

    Ktoś kiedyś pisał, że ultradźwięki w takich prostych układach generuje
    silniczek
    i jakiś element plastikowy.
    Dopóki się nie rozbierze - nie dowiemy się.
    Coraz częściej przekonuję się do urządzeń starszej produkcji, gdzie obudowa
    jest z metalu,
    szybka ze szkła, a nie jak teraz plastik o grubości ~ 0,4 mm.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 4. Data: 2010-11-07 22:26:29
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ktoś kiedyś pisał, że ultradźwięki w takich prostych układach generuje
    > silniczek
    > i jakiś element plastikowy.

    No bez jaj, w takiej myjce częstotliwość wynosi kilkadziesiąt kHz, zrobienie
    tego silniczkiem i mimośrodem (czy choćby taką a'la wibrą z komórki) to by
    niezły hardcore był. Przetwornik piezo tam IMO siedzi. I on tez właśnie w
    tanim badziewiu lubi sobie paść.

    J.