  • 21. Data: 2010-04-12 13:21:31
    Temat: Re: Myjka ciśnieniowa
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Tata wrote:
    > Jaką myjkę ciśnieniową polecacie? Będę wdzięczny za podanie
    > producenta i modelu, z krótkim i merytorycznym uzasadnieniem dlaczego
    > TAK lub dlaczego NIE, cena do 500 zł. Myjka ma słuzyć do mycia
    > nadwozia i podwozia samochodu, średnie użycie 1 raz/tydzień,
    > ciepła/gorąca woda nie jest konieczna, chociaż wskazana. Czy myjki
    > mogą pobierać wodę z beczki na deszczówkę, czy tylko z sieci
    > wodociągowej?

    http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
    _9338.htm

    poszukaj na forach czy ta polecali, cena wydaje sie OK... zwijanie - fajne, nie
    mam myjki ze zwijaniem i wku..... czlowieka latanie z takim klebkiem kabli, nie
    da sie tego w piwnicy postawic dobrze bo kable sie "pusza" na okolo, trzeba by
    opaskami na rzep to zwiazywac ale komu sie chce.

    Sprawdz ta myjke, ja zaluj ze czegos takiego nie kupilem, lidl daje zwykle
    3lata gwarancji (tu nie pisza nic).