-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mycie ręczne na stacji a myjnia automatyczna. Efekty/koszty - moje 3gr
Date: Thu, 25 Feb 2010 18:29:08 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 17
Message-ID: <hm6c13$bm7$1@news.onet.pl>
References: <4b869a75$1@news.home.net.pl> <hm68n1$67h$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: bzp137.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1267118947 11975 83.30.61.137 (25 Feb 2010 17:29:07 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Feb 2010 17:29:07 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <hm68n1$67h$1@inews.gazeta.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 100224-1, 2010-02-24), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2258905
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "V-Tec" <v...@z...pl> napisał w wiadomości news:
> IMO mniej niszczy lakier niż szczotki, ale i źle myje... Ja po takiej
> myjni muszę przetrzeć auto jakąś ścierką, bo cały brud nie jest zmyty,
Bo właściwe mycie to jest właśnie ciśnieniówką PO nałożeniu środka myjącego
(czyli na tym etapie, który spryciarze w tym wątku każą omijać).
Musi być dokładnie - od tyłu do przodu.
Piana nie myje, tylko rozpuszcza brud - myjesz wodą podczas spłukiwania,
wcześniej tylko moczysz nadwozie i opłukujesz z gdubszego.
Od kiedy po zeszłorocznej dyskusji dokupiłem do mojej śmiesznej myjki
ciśnieniowej pianownicę (kosztowała tyle co myjka) i przedłużkę węża, to
zmieniłem drastycznie poglądy - jednak auto da się umyć bez dotykania.
Dla efektu trzeba niestety wytrzeć irchą, gdyby miał tą wodę
zdemiralizowaną, może i to by było zbędne.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.02.10 18:28 Pszemol
- 25.02.10 18:41 Pszemol
- 25.02.10 18:38 Pszemol
- 25.02.10 18:43 Papkin
- 25.02.10 18:49 Cavallino
- 25.02.10 18:59 Rev
- 25.02.10 18:58 Pszemol
- 25.02.10 19:34 Borys Pogoreło
- 25.02.10 20:54 to
- 25.02.10 21:26 ALGI
- 25.02.10 21:28 J.F.
- 25.02.10 21:43 Marcin Stankiewicz
- 25.02.10 21:51 Pszemol
- 25.02.10 22:27 Zbylut
- 26.02.10 08:20 Jacek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=