  • Data: 2019-08-30 22:38:56
    Temat: Re: Mycie płytek po montażu (ręcznym)
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-08-22 o 13:04, Rafal pisze:
    > Witam,
    > mam pytanie do sundyman-a - czy dokładne oznaczenie tego specyfiku to A4651US, bo z
    tego co widzę w grupie produktowej AQUANOX firmy Kyzen znajduje się kilka różnych
    preparatów.

    Tak, to ten. W międzyczasie sprawdzałem także KLENSTEK SMT. Ale jakoś
    mnie mi odpowiada - mam wrażenie, że pozostawia ciut więcej takiego
    białawego nalotu. No i wróciłem do tego A4651US.
    Ja używam myjki ultradźwiękowej 6L z możliwością podgrzewania : to
    ważne, bo temperatura dużo robi.

    U mnie przy 50 st.C i myciu przez 10 minut płytka wychodzi czysta.