  • Data: 2019-09-01 21:42:36
    Temat: Re: Mycie płytek po montażu (ręcznym)
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie przy 50 st.C i myciu przez 10 minut płytka wychodzi czysta.

    Dodam tylko, bo nie wiem czy to jasne - po umyciu w środku myjącym potem
    "płuczę" w tej samej myjce w wodzie destylowanej. Potem suszę w komorze
    ( taka skrzynia z wyciągiem i nadmuchem gorącego powietrza z farelki) w
    temp. o. 50-80 st. Płytki tam wstawiam w takich stojakach z tworzywa
    ESD na wszelki wypadek, uziemionych.