  • Data: 2014-09-15 20:41:17
    Temat: Re: Mycie płytek po montażu (ręcznym)
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niemniej właśnie o myciu w myjce myślałem bo do tego celu, przy
    > odpowiednim środku powinno zadziałać lepiej niż np. pędzelkowanie IPA.

    Nie ma porównania nawet. Myje wszystkie zakątki - na tym polega cała
    przyjemność :)

    > Pewnie fabryki używają czegoś podobnego.

    Dokładnie tego używają - to jest produkt specjalistyczny ( i stąd taka
    cena).

    > Jeżeli te zmyje te resztki kalafonii z całości i zakamarków to będzie
    > super.

    Bez obaw. Raz, po nieudanym lutowaniu - miałem problem ze starą pastą -
    miałem paskudne luty - mnóstwo malutkich (takich widocznych pod
    mikroskopem) kuleczek, cała masa topnika do tego.
    No wyglądało to masakrycznie - myślę, pewnie do wyrzucenia (a to dramat,
    bo płytki drogie) - ale ok, zróbmy próbę, czy mycie pomoże...

    Normalnie myję w roztworze o temperaturze 50 st. (myjka z grzałką ) -
    taka jest zalecana do tego płynu, przez 5 minut.
    Więc zwiększyłem czas mycia na wszelki wypadek do 10 minut - umyło się
    ślicznie. Cały syf zszedł, zostały tylko "całe" luty.

    Nie wiem, z czego ten środek jest zrobiony - nie jest żrący, taki jakby
    lekko tłusty w dotyku (ale tylko takie wrażenie), zapach też nie jest
    jakiś przykry - no muszę powiedzieć, że jestem zadowolony.

    (mam nadzieję, że ktoś z Kyzena to czyta i będą pamiętali o reklamie,
    którą im robię :))