  • 21. Data: 2021-09-29 01:50:17
    Temat: Re: Mycie auta
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 28.09.2021 o 23:18, cef pisze:

    > A jak wchodzisz do płatnego kibla to spodziewasz się
    > papieru czy gazety?

    Srasz w aucie? Szacun.

    Syn do ojca:
    - Tata, zoba, śmieciarze! Hehehe
    - Synku to nie są śmieciarze. Oni po nas sprzątajo, śmieciarze to My :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 22. Data: 2021-09-29 07:31:23
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-09-29 o 00:08, LordBluzg(R) pisze:

    > Kible też majo różne ceny...
    >
    > To zależy, czy mam sraczkę czy twardego kloca na zakręcie i mogę
    > negocjować miękki papier w odcieniu różowym o zapachu mięty łamanej
    > wanilią. Jak nie majo, to se pójdę kupić do Lidla a w domu podzielę się
    > z rodziną jeszcze.

    Nie chodzi o to jaką masz sraczkę, tylko czego się spodziewasz.
    I też nie chodzi o cenę tego kibla, tylko czy papier czy gazeta.

    > Kurwa, masz sraczkę na tych gumowkładkach, która już zasycha czy nie
    > umiesz napisać kartki z roszczeniami przed następną sraczką?
    >
    > Wynegocjuj sobie kartę stałego klienta, żądaj faktury VAT i odliczaj od
    > podatku a jak nie da rady, to znajdź kogoś z firmą kto Ci odda 50% VAT,
    > dusigroszu.

    Chyba nie rozumiesz do czego się odnosisz.
    Ja nie dyskutuję z cenami ani ich nie kwestionuję.

  • 23. Data: 2021-09-29 10:18:05
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.09.2021 o 07:31, cef pisze:
    [...]
    > Nie chodzi o to jaką masz sraczkę, tylko czego się spodziewasz.
    > I też nie chodzi o cenę tego kibla, tylko czy papier czy gazeta.

    Zależy jaki to kibel. W TojToju spodziewam się osranej klapy i braku
    papieru. Zwyczajowo, po prostu, nim poproszę o usługę to najczęściej
    ustalam warunki. Jak mi nie odpowiada to rezygnuję.

    Są kible gdzie pisuardesa wydziela listki papieru "na żądanie" :)
    Szczególnie na wschodzie Polski, bo tam najwiecej kradno :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 24. Data: 2021-09-29 10:28:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Sep 2021 18:37:26 +0200, cef wrote:
    > Nigdy nie mam czasu na samodzielne mycie samochodu
    > i dlatego najczęściej zlecam mycie i sprzątanie w myjniach ręcznych.
    > Zamawiam to mycie dodatkowo zawsze ze sprzątaniem wnętrza
    > przetarciem plastików, szyb w środku i odkurzaniem wnętrza.
    > Nazywa się to różnie w zależności od firmy:
    > mycie i sprzątanie kompleksowe, zestaw max mycie i sprzątanie wnętrza.
    > Cenowo w granicach 100zł+/-20% czyli raczej nie detailing.
    >
    > I teraz pytanie: czy zlecając taką usługą oczekiwalibyście,
    > że wkładki gumowe ze schowków zostaną wyjęte,
    > umyte i włożone na miejsce?

    A to jak juz sie tam umowiliscie.
    Te wkladki to jakos sie rzucaja w oczy, ze osobne - bo moze po prostu
    wsadzili odkurzacz a potem szmate w schowek ...

    J.

  • 25. Data: 2021-09-29 10:33:11
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/09/2021 20:18, PiteR wrote:
    > in <news:sit0ah$f7h$1$horizn@news.chmurka.net>

    > K a Tobie ile zostało paliwa w baku? ;)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=Ke1lV9s4O1o

    troche mniej niz pol, na 260 mil. pracuje z domu, jezdze tylko rano i
    popoludniu po mlodsza corke do szkoly, nie mam cisnienia wiec nie bede
    sie ustawial w kolejce z tymi debilami. lokalny szel zamkniety, lokalne
    esso ma tylko benzyne, lokalnych tesko i bp nie sprawdzalem bo na razie
    nie mam potrzeby.

  • 26. Data: 2021-09-29 15:01:34
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-09-29 o 10:18, LordBluzg(R) pisze:

    > Zwyczajowo, po prostu, nim poproszę o usługę to najczęściej
    > ustalam warunki. Jak mi nie odpowiada to rezygnuję.

    Ale czasami usługi są tak proste, że nie ma co uzgadniać.
    Nie mów, że jak wchodzisz do płatnego kibla, to
    uzgadniasz co tam jest w ofercie. Rzucasz n atackę tyle zł co w cenniku
    i wchodzisz - co najwyżej jak jest brudno, to wychodzisz i możesz
    się awanturować, ale nie pytasz wczesniej co jest w cenie tych kilku
    złotych.
    Tak samo jest z myjnią. Jak chciałbym jakieś wymyślne czynności, to bym
    uzgadniał,
    ale ja potrzebuję zwykłe mycie z odkurzaniem i sprzątaniem wnętrza.
    To mam zakładać, że mają jakiś słabossący odkurzacz i piasku nie bierze
    i piasek zostanie na podłodze? Przecież takich dupereli się nie uzgadnia.

  • 27. Data: 2021-09-29 17:30:50
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-09-29 o 10:28, J.F pisze:

    > A to jak juz sie tam umowiliscie.
    > Te wkladki to jakos sie rzucaja w oczy, ze osobne - bo moze po prostu
    > wsadzili odkurzacz a potem szmate w schowek ...

    No a co Ty umawiasz za szczegóły jak dajesz na zwykłą myjnię?
    Mówisz, że mają umyć czy zostawiasz jakąś listę, że ptasie gówna
    mają być usunięte a to co muchy nabrudziły to już nie?
    Albo, że mają umyć lewy i prawy błotnik, bo jak nie uzgodnisz, to mogą
    pominąć?
    Ustalasz szczegóły, że owady z szyby czy z maski
    mają byc usunięte przy myciu czy mają zostać?
    Czy mówisz tylko, że trzeba umyć auto z zewnątrz?
    Ewentualnie jakiś wosk możesz uzgodnić.

  • 28. Data: 2021-09-29 19:05:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sj18c7$rhh$1$horizn@news.chmurka.net>
    user K pisze tak:

> [...]
    > zamkniety, lokalne esso ma tylko benzyne, lokalnych tesko i bp nie
    > sprawdzalem bo na razie nie mam potrzeby.

    u mnie w pracy podobnie mają około pół baku.
    Jedna kobieta przesiadła się na autobus.

    Dwóch wczoraj jeździło po wioskach i znaleźli tę droższą po 1.55

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 29. Data: 2021-09-30 06:19:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-09-2021 o 19:05, PiteR pisze:
    > in <news:sj18c7$rhh$1$horizn@news.chmurka.net>

    > u mnie w pracy podobnie mają około pół baku.

    Jeszcze niedawno pisaliście, że elektryk jest be, bo jest problem z jego
    naładowaniem.
    Prądu też w GB nie macie, czy jednak jest odwrotnie niż pisaliście? ;-)

  • 30. Data: 2021-09-30 10:23:53
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/09/2021 05:19, Cavallino wrote:

    > Jeszcze niedawno pisaliście, że elektryk jest be, bo jest problem z jego
    > naładowaniem.
    > Prądu też w GB nie macie, czy jednak jest odwrotnie niż pisaliście? ;-)

    Nie wiem misiu, ze elektryk jest chujowy to sam wiesz najlepiej. Dzis
    dizel na Shellu, ktory wczoraj byl zamkniety po 1.42/l. Na Esso tez
    zniknelo info o brakach. Kolejki na stacjach zniknely, wiec pewnie ci co
    kupowali na zapas stoja teraz w kolejce po papier toaletowy.