    From: Zbyszek <o...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: My, prepaidowcy, jesteśmy nadal dyskryminowani! :)
    Date: Mon, 2 Nov 2009 10:45:09 -0800 (PST)

    On 2 Lis, 19:12, "Remek" <b...@t...pl> wrote:

    > Moim zdaniem sprawa nie jest jednoznaczna i przypomina trochę walkę UKE z
    > TPSA w sprawie neostrady bez telefonu (abonamentu). TPSA zmieniła nazwę
    > opłaty na utrzymanie linii i jest "w prawie". To samo dotyczy operatorów
    > GSM. Ponoszą oni koszty związane z utrzymaniem numeru i nie wiadomo jak
    > długo mają go utrzymywać na np. tzw. martwym koncie?
    >
    > Remek

    To raz, co do powyższego. A dziś właśnie zablokowali mi
    niewykorzystane środki bo termin minął. Co to za kretynizm? Każdy z
    nas podpisuje te bzdurne umowy, i kiedy trzeba to awaria :(
    Nic bym nie powiedział, ale akurat chciałem zadzwonić a tu
    niespodzianka. Ciekaw jestem, ilu jeszcze takich jak ja biega za
    własną kasą? Zapłaciłem, co ich obchodzi kiedy to wykorzystam? Moja
    kasa, czy nie?