-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Trybun <Y...@y...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: My car is my castle - no more!
Date: Tue, 24 Dec 2013 14:38:08 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 28
Message-ID: <l9c2nv$9di$1@node2.news.atman.pl>
References: <52b7de58$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
<l99bom$oph$1@node1.news.atman.pl> <Pine.WNT.4.64.1312231806150.376@quad>
NNTP-Posting-Host: 178.181.163.50.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1387892288 9650 178.181.163.50 (24 Dec 2013 13:38:08
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 24 Dec 2013 13:38:08 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.2.0
In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1312231806150.376@quad>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2515964
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-12-23 18:27, Gotfryd Smolik news pisze:
> On Mon, 23 Dec 2013, Trybun wrote:
>
>> Zawsze lepsze wyjście niż obecne praktykowanie fizycznego ganiania po
>> drogach kierowcy który się nie zatrzymał na wezwanie.
>
> Już ktoś pisał - "ci co mają się nie zatrzymać" się nie zatrzymają.
> Praktyka chyba się zmieni tylko po części :)
> Za to Ty możesz zostać zatrzymany przed takim "niezatrzymującym się".
> W roli ruchomej zapory drogowej.
>
> Pytanie pierwsze: czy ten system da gwarancję wyłączenie TYLKO tego
> auta, o które chodzi, co implikuje całą paczkę kolejnych pytań.
> Pytanie drugie pośrednio już padło - czy i jakim prawem kierujący
> ma odpowiadać za dalszy tor jazdy samochodu, skoro ktoś inny
> steruje choć jednym parametrem ruchu.
>
> pzdr, Gotfryd
Myślę że nie warto dopatrywać się logiki w działaniach policji. Jak już
wspomniałem - oni gotowi są pędzić i 200 km/h, ryzykując zdrowiem i
życiem nie tylko swoim i sciganego ale także osób trzecich. Z jakiej to
racji tak ryzykują, ano bo ktoś nie zatrzymał się do kontroli.. Jakim
tępym bydlakiem trzeba być żeby tak się zachowywać - mało tego - oni
czasem nawet używają broni palnej po to aby zatrzymać auto.
Tak że taka elektroniczna blokada auta przy okazji także i innym,
trzecim użytkownikom dróg to i tak pryszcz w porównaniu z tym co robią
dzisiaj.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.12.13 22:39 Pszemol
- 24.12.13 22:41 Pszemol
- 24.12.13 23:12 k...@g...com
- 25.12.13 08:13 sqlwiel
- 23.12.13 19:40 yabba
- 25.12.13 10:02 sqlwiel
- 25.12.13 13:16 Trybun
- 25.12.13 13:17 Trybun
- 25.12.13 21:53 Gotfryd Smolik news
- 26.12.13 19:38 John Kołalsky
- 26.12.13 19:58 Trybun
- 26.12.13 20:12 sqlwiel
- 27.12.13 22:21 Gotfryd Smolik news
- 28.12.13 22:22 Trybun
- 28.12.13 22:23 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2025-01-10 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-10 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=