  • Data: 2013-12-24 14:38:08
    Temat: Re: My car is my castle - no more!
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Już ktoś pisał - "ci co mają się nie zatrzymać" się nie zatrzymają.
    > Praktyka chyba się zmieni tylko po części :)
    > Za to Ty możesz zostać zatrzymany przed takim "niezatrzymującym się".
    > W roli ruchomej zapory drogowej.
    >
    > Pytanie pierwsze: czy ten system da gwarancję wyłączenie TYLKO tego
    > auta, o które chodzi, co implikuje całą paczkę kolejnych pytań.
    > Pytanie drugie pośrednio już padło - czy i jakim prawem kierujący
    > ma odpowiadać za dalszy tor jazdy samochodu, skoro ktoś inny
    > steruje choć jednym parametrem ruchu.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Myślę że nie warto dopatrywać się logiki w działaniach policji. Jak już
    wspomniałem - oni gotowi są pędzić i 200 km/h, ryzykując zdrowiem i
    życiem nie tylko swoim i sciganego ale także osób trzecich. Z jakiej to
    racji tak ryzykują, ano bo ktoś nie zatrzymał się do kontroli.. Jakim
    tępym bydlakiem trzeba być żeby tak się zachowywać - mało tego - oni
    czasem nawet używają broni palnej po to aby zatrzymać auto.
    Tak że taka elektroniczna blokada auta przy okazji także i innym,
    trzecim użytkownikom dróg to i tak pryszcz w porównaniu z tym co robią
    dzisiaj.