  • 21. Data: 2014-02-12 16:56:36
    Temat: Re: Muzyka na Androidzie, jak?
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/12/2014 4:19 AM, Marek wrote:
    > "Kawałki" = "utwory muzyczne". Oferta wśród płyt SACD i DVDAudio (czyli
    > których mastering kierowany jest zwykle dla tych, którzy cenią wierność
    > przekazu) niewiele się zmienia - to miałem na myśli. Czasem coś nowego
    > się pojawi, czasem coś zniknie.

    na szczęście internet nie ogranicza nas do tego jednego sklepu. <rs>

  • 22. Data: 2014-02-12 21:30:26
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-11 20:48, Sebastian Klimczak pisze:

    > A co jes złego w Windows Media Playerze?;)

    I działa :-) Nawet stosunkowo unikalne albumy identyfikuje, których nie
    ma freedb i MusicBrainz.

    Marek

  • 23. Data: 2014-02-12 21:34:10
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-12 13:12, GAD Zombie pisze:

    > Bo on robił tymczasowy plik wav, a potem kompresował do mp3 wybranym
    > w opcjach koderem. Musiałbyś pewnie pogrzebać po opcjach. Ale ogólnie
    > to z niego już też nie korzystam.

    Znalazłem w opcjach i od razu ustawiłem aby usuwał tymczasowe WAV. Efekt
    był taki, ze znikały WAV z folderu w jakim zgrany został album a
    pojawiały się (też wav) w miejscu, gdzie miał MP3 umieścić. Gdy
    przełączyłem opcję "nie kasowania", to dublował WAV. MP3 tylko ręcznie
    mogłem utworzyć z każdego WAV.

    Marek

  • 24. Data: 2014-02-12 21:41:42
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/12/2014 3:30 PM, Marek wrote:

    > I działa :-) Nawet stosunkowo unikalne albumy identyfikuje, których nie
    > ma freedb i MusicBrainz.

    no właśnie. jak nikt z wyjatkime mnie nie pyszczy, że temat jest NTG, to
    ja zapytam, jak np. taki winamp odtwarzając mp3, bardzo często wie, co
    odtwarza i potrafi skorygować/uzypełnić tagi, mimo że nawet nie ma
    żadnej sugestii w nazwie pliku? <rs>

  • 25. Data: 2014-02-12 21:49:02
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-12 21:41, rs pisze:

> [...]
    > ja zapytam, jak np. taki winamp odtwarzając mp3, bardzo często wie, co
    > odtwarza i potrafi skorygować/uzypełnić tagi, mimo że nawet nie ma

    Nie wiem ale zgaduję... coś na zasadzie SoundHound?

    Marek

  • 26. Data: 2014-02-12 21:58:21
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/12/2014 3:49 PM, Marek wrote:

    > Nie wiem ale zgaduję... coś na zasadzie SoundHound?

    a to jak działa? <rs>

  • 27. Data: 2014-02-12 22:50:47
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-12 21:58, rs pisze:

    > a to jak działa? <rs>

    Coś na zasadzie fingerprints. Z kawałka muzycznego wyodrębnia się jego
    cechy jednoznacznie go identyfikujące: melodia, tempo itp. Potem
    porównuje się z bazą danych na serwerze. Na tej podstawie następuje
    identyfikacja utworu i przesyłane są zwrotnie informacje jakich
    potrzebujesz. Podobne techniki stosuje się przy rozpoznawaniu twarzy,
    mowy i cholera wie czego jeszcze.

    Marek

  • 28. Data: 2014-02-12 23:06:23
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/12/2014 4:50 PM, Marek wrote:

> [...]
    > identyfikacja utworu i przesyłane są zwrotnie informacje jakich
    > potrzebujesz. Podobne techniki stosuje się przy rozpoznawaniu twarzy,

    to by było oczywiste, ale przecież ktoś musi pierwsze info o utworze, do
    takiej bazy danych wrzucić, a ja nie widzę możliwości, nawet nie wiem
    jaka to baza danych jest. problem z tym też, że mp3 maja rożna
    kompresje, a ona podejrzewam by wpływała na tworzenie takiego
    fingerprinta. <rs>

  • 29. Data: 2014-02-12 23:12:05
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

> [...]
    > jaka to baza danych jest. problem z tym też, że mp3 maja rożna
    > kompresje, a ona podejrzewam by wpływała na tworzenie takiego

    Moze po prostu widmo dzwieku analizuja.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 30. Data: 2014-02-13 05:00:33
    Od: rs <n...@n...spam.info>