  • 11. Data: 2014-02-11 23:22:17
    Temat: Re: Muzyka na Androidzie, jak?
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-11 21:43, rs pisze:

    używam go od bodaj ośmiu lat i nadal
    > sobie chwale.

    Zainstalowałem. Program jest na pierwszy rzut oka idealny. Masz wersję
    płatną?

    > masz bardzo dziwne opinie o wszystkich wyżej wymienionych grupach,

    Opinie? Przeczytaj jakie są opisy poszczególnych forów. Jeśli chcesz,
    eksperymentu - to spróbuj zadać pytanie na temat konwertera MP3 na
    pc.microsoft-windows.winnt. Możemy czynić zakłady bukmacherskie, który
    post będzie zawierał 3 znaki NTG. Szczerze mówiąc sam bym tak odpisał
    :-) To chyba najmniej adekwatne forum. Już najprędzej audio ... choć też
    mam wątpliwości ale nie tak zdecydowane.

    > już na pewno, ze wszystkich które miałeś do dyspozycji, wybrałeś
    > zdecydowanie najmniej odpowiednią, bo rippanie/kompresowanie ACD, ma
    > się nijak to telefonii komórkowej, nawet szeroko pojętej. <rs>

    Co też na wstępie sam skomentowałem :-D Chciałem też zauważyć, że na
    forum poświęconym fotografii mnóstwo mówi się o smartfonach. Takie
    czasy. Technologie przenikają się.

    Marek

  • 12. Data: 2014-02-11 23:24:20
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-11 23:01, Smok Eustachy pisze:

    > Audiograbber?
    > Czy to bydlę zrzuca do wav i dalej trzeba ręcznie konwertować, bo
    > kompresja do mp3 słaba?

    Audiograbber był naajszybciej odinstalowaną aplikacją przeze mnie.
    Zawsze zrzuca do WAV a potem ręcznie trzeba do MP3 konwertować.
    Pozbywasz się wszelkich metatagów. To najgorsza chyba propozycja.

    Marek

  • 13. Data: 2014-02-11 23:35:12
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/11/2014 5:22 PM, Marek wrote:
    > W dniu 2014-02-11 21:43, rs pisze:
    > używam go od bodaj ośmiu lat i nadal
    > Zainstalowałem. Program jest na pierwszy rzut oka idealny. Masz wersję
    > płatną?

    tak.

    > Opinie? Przeczytaj jakie są opisy poszczególnych forów.

    opisy zostały stworzone w drugiej połowie lat 90tych, wiec są już mocno
    zdezaktualizowane. na winnt mówi się o w8.1 i oprogramowaniu na ten
    system, czego twój post właśnie dotyczył.

    > Jeśli chcesz,
    > eksperymentu - to spróbuj zadać pytanie na temat konwertera MP3 na
    > pc.microsoft-windows.winnt.

    czytam i pisze na te grupy prawie do momentu ich założenia.

    > Możemy czynić zakłady bukmacherskie, który
    > post będzie zawierał 3 znaki NTG.

    ja się dziwie, ze tutaj nikt ci tego nie napisał, choć mój częściowy
    komentarz można było zamknąć właśnie tym skrótem.

    > Szczerze mówiąc sam bym tak odpisał
    > :-) To chyba najmniej adekwatne forum. Już najprędzej audio ... choć też
    > mam wątpliwości ale nie tak zdecydowane.

    na każdej grupie są idioci. np. na sieciach jest paru, którzy się
    przypierdalają do przecinków. nic nie poradzisz.
    twój temat najlepiej pasuje do nowe programy, choć nie o nowy program
    pytasz, to tam takie pytania są zadawane. sam zobacz. zresztą zobacz na
    innych wymienionych grupach. co ja ci będę opowiadał.

    > Co też na wstępie sam skomentowałem :-D Chciałem też zauważyć, że na
    > forum poświęconym fotografii mnóstwo mówi się o smartfonach. Takie
    > czasy. Technologie przenikają się.

    tam już dawno nie zaglądałem. swego czasu zaczęła mi ta grupa pachnieć
    jak kółko wzajemnej adoracji. <rs>

  • 14. Data: 2014-02-11 23:37:14
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-11 20:48, Sebastian Klimczak pisze:

    > A co jes złego w Windows Media Playerze?;)

    A to żeś mnie zastrzelił! :-D Pod latarnią najciemniej. :-D Nie
    sądziłem, że to to potrafi MP3 wypuścić z siebie. Generalnie od MP3
    stroniłem jak tylko mogłem jednakże muzyka w klubie sportowym, do
    którego uczęszczam zmusiła mnie do nabycia słuchawek i zgrywania płyt
    :-D Tak więc przeprosiłem się z MP3.

    Jutro zweryfikuję czy metatagi są wypełnione i dam znać.

    Marek

  • 15. Data: 2014-02-11 23:49:25
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-11 23:35, rs pisze:

    > czytam i pisze na te grupy prawie do momentu ich założenia.

    Ok, mogę spróbować przy następnym podobnym temacie.

    > ja się dziwie, ze tutaj nikt ci tego nie napisał, choć mój częściowy
    > komentarz można było zamknąć właśnie tym skrótem.

    Przypuszczam, że wszędzie można dostać NTG i niczego się nigdzie nie
    dowiedzieć gdy trafisz na takich ludzi. Uważam, że nie można być
    skrajnym purystą i sztywno trzymać się zasad - jak sam powiedziałeś -
    zredagowanych w latach 90tych gdy smartfonów nie było.

    > twój temat najlepiej pasuje do nowe programy, choć nie o nowy program
    > pytasz,

    Więc właśnie... pomyślałem więc, że NTG dostanę z marszu.

    > tam już dawno nie zaglądałem. swego czasu zaczęła mi ta grupa pachnieć
    > jak kółko wzajemnej adoracji. <rs>

    Dziwisz się? De facto audio, słuchanie muzyki kona. Jest zastępowane
    brzęczydełkami, MP3 itp. Ci, którzy lubią posłuchać w dobrej jakości nie
    mają łatwo, nie ma już skąd nawet brać muzyki bez loudness war czy w
    niszowych formatach SACD lub DVDAudio. Na Allegro od lat te same kawałki
    - nic nowego. Tak więc pozostaje wzajemna adoracja...

    Marek

  • 16. Data: 2014-02-12 03:03:49
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/11/2014 5:49 PM, Marek wrote:

> [...]
    > skrajnym purystą i sztywno trzymać się zasad - jak sam powiedziałeś -
    > zredagowanych w latach 90tych gdy smartfonów nie było.

    dokładnie dlatego właśnie ci odpowiedziałem ale tez podsunąłem pomysł,
    żebyś spytał gdzie indziej. tam byś uzyskał pewnie więcej informacji,
    ale że ten temat nie jest głęboki, to chyba został prawie wyczerpany już
    tutaj. nieporozumienie do tej rozmowy wprowadził tytuł jaki nadałeś
    wiadomości. on przecież nie ma nic wspólnego z tym o co pytasz, bo
    pytasz o rippanie CD i kompresje do mp3. twój post nie dotyczy androida.
    nie ma znaczenia w tej rozmowie jak i gdzie będziesz odsłuchiwał te pliki.

    > Więc właśnie... pomyślałem więc, że NTG dostanę z marszu.

    za dużo myślisz.

    > Dziwisz się? De facto audio, słuchanie muzyki kona.

    dla kogo kona, dla tego kona, ale mowa była o grupie o fotografii.

    > Jest zastępowane
    > brzęczydełkami, MP3 itp. Ci, którzy lubią posłuchać w dobrej jakości nie
    > mają łatwo, nie ma już skąd nawet brać muzyki bez loudness war czy w
    > niszowych formatach SACD lub DVDAudio.

    ale po co? sam wspominałeś coś o audiofilach.
    ja z jednej strony słucham rzeźni, której jakościowo nic nie zaszkodzi,
    a z drugiej strony muzyki klasycznej i jazzu, która jest wydawana przez
    małe niezależne studia i ich popowa nagonka na loudness nie dotyczy.

    > Na Allegro od lat te same kawałki
    > - nic nowego. Tak więc pozostaje wzajemna adoracja...

    ale po co wymieniać klocki jak dobrze grają. ludzie się napinają na bóg
    wie co, a i tak podłączają iphony do tego. z drugiej strony wąskim
    gardłem w słuchaniu muzyki ze smarfonów i tak są słuchawki i jeśli nie
    wydasz 200-300-400$ na przyzwoity sprzęt, to będzie to poniżej tego co
    oferują wzmacniacze w urządzeniu, ale i tak będą narzekać jak fatalnie
    gra ich telefon. ludzie są dziwni. nie warto się nawet zastanawiać co
    nimi kieruje, dopóki nie jestes marketingowcem. <rs>

  • 17. Data: 2014-02-12 10:19:03
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-12 03:03, rs pisze:

    > za dużo myślisz.

    Taaa... a z drugiej strony za mało skoro tu jest mój post :-D

    > dla kogo kona, dla tego kona, ale mowa była o grupie o fotografii.

    Sorki, sądziłem, że mówimy o grupie audio.

    > ale po co wymieniać klocki jak dobrze grają.

    "Kawałki" = "utwory muzyczne". Oferta wśród płyt SACD i DVDAudio (czyli
    których mastering kierowany jest zwykle dla tych, którzy cenią wierność
    przekazu) niewiele się zmienia - to miałem na myśli. Czasem coś nowego
    się pojawi, czasem coś zniknie.

    Marek

  • 18. Data: 2014-02-12 10:56:30
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-02-11 13:58, Marek pisze:
> [...]
    >
    > Nie potrafię namierzyć właściwej grupy a z drugiej strony zapewne wiele
    > osób stąd potrafi mi pomóc. Więc zaryzykuję i zapytam... Chodzi o
    > zgranie sobie z CD muzyki do telefonu. W sieci jest od groma konwerterów
    > CD do MP3 lecz po zainstalowaniu kilku wymiękłem, żaden nie zrobił tego
    > do końca dobrze. Najlepiej wypadł Free Audio CD to MP3 converter ale
    > projekt jest zaniechany... i nie dodaje ID ścieżki i ręcznie trzeba to
    > uzupełniać potem. Chciałbym aby program uzupełniał metatagi takie jak
    > wykonawca, album, tytuł, ID track'u itp. Czy znacie jakiś fajny program

    Ja używałem kiedyś Audiograbbera, ale przerzuciłem się po prostu na
    Foobara, który robi to szybko i sprawnie. Tagi ciągnie z freedb, ale
    potrafi też wyciągnąć je po prostu z info na cd (cd-text bodaj się to
    nazywa i niektóre płyty to mają, a niektóre nie). W pozostałych
    przypadkach trzeba sobie dopisać ręcznie.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 19. Data: 2014-02-12 11:25:43
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-12 10:56, GAD Zombie pisze:

    > Ja używałem kiedyś Audiograbbera,

    U mnie (na W8 Pro) ten program nie działa praktycznie. Zawsze zrzuca do
    WAV i potem można to ręcznie konwertować do MP3 lecz wtedy żadnych
    metatagów nie będzie w plikach.

    Zerknę. Dzięki.

    Marek

  • 20. Data: 2014-02-12 13:12:03
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-02-12 11:25, Marek pisze:

    > U mnie (na W8 Pro) ten program nie działa praktycznie. Zawsze zrzuca do
    > WAV i potem można to ręcznie konwertować do MP3 lecz wtedy żadnych
    > metatagów nie będzie w plikach.

    Bo on robił tymczasowy plik wav, a potem kompresował do mp3 wybranym w
    opcjach koderem. Musiałbyś pewnie pogrzebać po opcjach.
    Ale ogólnie to z niego już też nie korzystam.