  • 61. Data: 2017-01-05 21:13:31
    Temat: Re: Musze sie pochwalic...
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-05 o 21:00, Mateusz Bogusz pisze:

    > A zalety posiadania dwóch samochodów widzisz? Wszak, to 2x
    > ubezpieczenie, zmiana opon, paliwo, naprawy...

    To zupełnie coś innego.

    Ale ... Znam osoby którym się pieniądze rozchodzą gdy mają zbyt łatwy do
    nich dostęp. :-) Taka dywesyfikacja na pińcet kupek może im pomóc ;-)

    Ale to już kwestie charakteru i psychologii :-) Dla mnie to utrudnienie.

  • 62. Data: 2017-01-05 21:20:41
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Bo prowadzenie dwóch różnych kont już generuje koszty, małe ale zawsze.

    Praktycznie w każdym banku da się mieć jakieś konto bez opłat za
    podstawową funkcjonalność. A jak już czegoś wymagają to najczęściej
    wpływu min. 1-2 tys. zł lub płatności kartą w miesiącu na sumarycznie
    200-300zł lub też ilości transakcji kartą 4-5.

    - wyciągi oczywiście elektronicznie na maila
    - wpływy najczęściej da się obejść po prostu przelewem z innego konta i
    na drugi dzień kasa wraca sama (zlecenia stałe - te też oczywiście
    bezpłatne)
    - wszystko załatwiane przez stronę internetową / aplikację na smartfonie*

    A nawet da się zarobić mają 0 zł na koncie, tak jak Getin ostatnio dawał
    swoim klientom 100zł :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 63. Data: 2017-01-05 21:36:02
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Ale ... Znam osoby którym się pieniądze rozchodzą gdy mają zbyt łatwy do
    > nich dostęp. :-) Taka dywesyfikacja na pińcet kupek może im pomóc ;-)
    >
    > Ale to już kwestie charakteru i psychologii :-) Dla mnie to utrudnienie.

    Ja patrzę na te pińcet kupek z drugiej strony. Dziurawych dłoni nie mam,
    ale inni czasami a to pobiorą nienależną opłatę, a to konto zablokują, a
    to konserwacja systemu o 2.00 w nocy jak człowiek w trasie i chce
    właśnie zatankować, a w portfelu tylko karta.

    Także jakieś zalety chociaż dwóch kont (żona, mąż) są.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 64. Data: 2017-01-05 21:54:53
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2017-01-04 o 17:18, z pisze:
    > Przy okazji:
    > http://fiatabonament.pl/
    >
    > Warunki prawie jak u hultaja było/jest

    Teraz jakby MasterLease rozszerzył ofertę (to on zapewniał obsługę
    abonamentu Hyudaia):
    http://www.master1.pl/abonament/
    o więcej samochodów.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 65. Data: 2017-01-05 23:25:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-01-05 o 21:54, Marcin pisze:
    > Teraz jakby MasterLease rozszerzył ofertę (to on zapewniał obsługę
    > abonamentu Hyudaia):
    > http://www.master1.pl/abonament/
    > o więcej samochodów.

    Hmmm... Więcej samochodów + używane 2 latki.
    Nie do końca zrozumiałem czy jest wkład własny 10% czy go nie ma :-)
    Kiedy akcyza i ubezpieczenia rosną na używane...
    W tamtym roku ktoś liczył że u hyundaia to taki kredyt 0% przy 5 latach
    płacenia.

  • 66. Data: 2017-01-05 23:28:41
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    no nie. Nie stac mnie na kredyty :)
    a pincet+ odkłada sie na konat dzieci - przeciez kiedyś będą musiały to
    odsać w jakiejś formie.

  • 67. Data: 2017-01-07 21:32:33
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    ostatnie 5 lat jeździłem tucsonem.
    Teraz czas na płaszczaka.
    CX-3 jest żałosne, naprawdę. Jedyna zaleta, to pocja 4x4, ale z kolei
    silniki za słąbe, żeby to uciągnąć. CX-3 to 2-ka na sterydach. Na tylnim
    fotelu się nie mieścułem "wzdłuż" i "wzwyż", mimo tego, że jestem raczej
    ostatnio szerszy niż wyższy ;-)

    A trójeczka juz ma jakiś-tam gabaryt. Jak się nabombię :P - to usiądę z
    tyłu i się zmieszczę, a żona dojedzie na miejsce.

    P.S.
    Odebrałem - jest super-fajna :)

  • 68. Data: 2017-01-07 22:37:39
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-01-2017 o 21:32, Scobowski pisze:
    > ostatnie 5 lat jeździłem tucsonem.
    > Teraz czas na płaszczaka.
    > CX-3 jest żałosne, naprawdę. Jedyna zaleta, to pocja 4x4, ale z kolei
    > silniki za słąbe, żeby to uciągnąć.

    Bez jaj, 150 KM za słaby na takie pierdzidełko?

    > CX-3 to 2-ka na sterydach.

    Wiem, przymierzałem się.
    Gdyby zrobili na bazie 3-ki, kupiłbym w ciemno.
    Strzelili sobie w stopę, mogli zrobić CX-2 jak bardzo chcieli mieć kurdupla.

  • 69. Data: 2017-01-08 00:31:10
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 07.01.2017 o 22:37, Cavallino pisze:

    > Bez jaj, 150 KM za słaby na takie pierdzidełko?
    Jeździłem. Tucson mial 140, po cipie - 180+.
    Cx-3 było żałośnie wolne nawet w porównaniu z seryjnym tusonem.

    > Strzelili sobie w stopę, mogli zrobić CX-2 jak bardzo chcieli mieć
    > kurdupla.
    tak uważam.
    Z kolei CX-5 jest na podlodze od trójki - imo, znacznie przepłacone,
    jeśli chodzi o fun i gabaryt, choć miejsca jest już dośc i więcej, nić w
    "płaskiej" trójce - jednak wyżej sie siedzi. No, ale budżet by sie mocno
    nie domknął ;-)
    .
    Ale, co kto lubi :)

  • 70. Data: 2017-01-09 13:35:41
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-01-04 o 16:54, z pisze:

    > Ja po 16 latach wybrałem Yarisa. Nie z powodu zony. Z powodu wygody i
    praktyczności.

    > Dojrzejesz i Ty.

    Jeżeli myślisz że dojrzewanie polega na posiadaniu jarisa to nie jesteś jeszcze
    dojrzały.
    pozdro