  • 41. Data: 2019-11-03 15:16:35
    Temat: Re: Muszę pochwalić InPost
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Oct 2019 08:53:02 +0100, Marek napisał(a):

    > A ktokolwiek potwierdza, że wyjął?? Każdy normalny zamyka klapę i
    > odchodzi.

    Na ekranie jest "mam uwagi do paczki".

    Co prawda jesli nie ma sie uwag ....

    J.

  • 42. Data: 2019-11-03 15:24:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 Oct 2019 18:20:15 +0100, Marek napisał(a):

    > Tak, po zgłoszeniu reklamacji na drugi dzień wypełniający paczkomat
    > umieścił paczkę tym razem w odpowiedniej przegrodzie.

    Hm ..
    a) jesli tak bylo, to na jakiej podstawie system twierdzil, ze paczke
    odebrales ? Dopoki nie wklepiesz kodu, lub nie zeskanujesz, to
    powinien myslec, ze twoja paczka czeka w naleznej przegrodzie.

    b) to oni nie maja jakiegos systemu ladowania paczek, zeby sie tak nie
    zdarzalo ? Cos w rodzaju, ze kurier skanuje paczke i otwiera mu sie
    jedna przegrodka do wsadzenia ?

    J.

  • 43. Data: 2019-11-03 15:28:48
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 03.11.2019 o 15:24, J.F. pisze:
    > Cos w rodzaju, ze kurier skanuje paczke i otwiera mu sie jedna
    > przegrodka do wsadzenia ?

    /tak-toćno/, właśnie w ten sposób umieszcza, widziałem. Ale, jak tu
    czytamy, najwyraźniej pomyłek to *nie* wyklucza...

    --
    Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
    Fizyka to prawdziwa potęga.

  • 44. Data: 2019-11-03 15:55:39
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-11-03 o 15:24, J.F. pisze:
    > b) to oni nie maja jakiegos systemu ladowania paczek, zeby sie tak nie
    > zdarzalo ? Cos w rodzaju, ze kurier skanuje paczke i otwiera mu sie
    > jedna przegrodka do wsadzenia ?
    Tak jest, ale może miał w ręce dwie paczki i pomylił.

    Robert

  • 45. Data: 2019-11-04 10:16:16
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Roman Tyczka <n...@b...no> wrote:

    > Tia, zwłaszcza w słoneczny dzień, kiedy czytnik QR można sobie w buty
    > wsadzić, bo nie łapie kodu z ekranu telefonu.

    Łapie, tylko trzeba zasłonić ręką tak, żeby zrobić cień (żeby czytnik był
    w cieniu). Sprawdzone.

  • 46. Data: 2019-11-05 07:50:59
    Od: ww <w...@o...pl>

    Za to śledzenie spiepszyli i nie zamierzają naprawić. Jak
    kiedyś była informacja w którym oddziale jest przesyłka, tak
    teraz jest:

    Przyjęta w oddziale InPost.
    W trasie
    W trasie
    Przyjęta w oddziale InPost.
    W trasie
    Przyjęta w oddziale InPost.

    No zajebiście dużo mi to daje.

  • 47. Data: 2019-11-05 09:07:21
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 05.11.2019 o 07:50, ww pisze:
> [...]
    >
    > Przyjęta w oddziale InPost. W trasie W trasie Przyjęta w oddziale
    > InPost. W trasie Przyjęta w oddziale InPost.

    Dobrze Waść prawisz. Ale w "spieprzaniu" mogą pójść jeszcze dalej:
    powyższymi "informacjami" zaczną nam spamować telefon, wysyłając $MeSy z
    chwilą osiągnięcia przez paczkę każdego takiego, kolejnego,
    wielce-tajnego etapu.
    Dodając autoreklamę, i "prośbę":
    /poleć nas znajomym/!

  • 48. Data: 2019-11-05 09:52:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-11-05 o 09:07, jaNus pisze:

> [...]
    > powyższymi "informacjami" zaczną nam spamować telefon, wysyłając $MeSy z
    > chwilą osiągnięcia przez paczkę każdego takiego, kolejnego,

    W zamian przesyłka będzie darmowa. ;-)

    Robert

  • 49. Data: 2019-11-05 10:07:47
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    J.F. wrote:

    > W jakim sensie ?

    W takim, że trudno na VFD wrzucić najnowszą animację opracowaną w pocie
    czoła przez dział marketingu. A jak ktoś się uprze, to będzie wyglądała
    jak demo na C64. Paru nerdów się ucieszy, ale reszta spyta WTF?!

    > Moze i nie podgrzeje tak, aby przestaly pracowac, ale jak przyswieci to
    > tresci nie zobaczysz.

    Na VFD z dobrym filtrem monochromatycznym? One naprawdę "dają radę".

    > Kolorow duzo, tylko raczej stacjonarne.

    No właśnie, a jak trzeba będzie wrzucić inną dowcipną animację?

    > A rozdzielczosc tu nie potrzebna duza.

    Sejlsy by się z Tobą nie zgodziły, najdelikatniej rzecz ujmując. Ma być
    HD w 3D z dźwiękiem w Dolby. I dowcipnie.

    > Ale przeciez to lampa, a Ty nie lubisz takich pomysłów o krotkim żywocie
    > :-)

    1. VFD ma jedwbistą żywtność, jeśli nie musi świecić ciągle. Działa
    dopóki próżnia mu się nie popsuje.

    2. Ja nie buduję paczkomatów. :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 50. Data: 2019-11-05 10:11:51
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Marek wrote:

    > A ktokolwiek potwierdza, że wyjął?? Każdy normalny zamyka klapę i odchodzi.

    Ja potwierdzam, ale do normalności nigdy nie rościłem sobie pretensji. :-)

    Pozdrawiam, Piotr