  • 1. Data: 2015-11-23 09:58:08
    Temat: Must have na samrtfonie
    Od: s...@g...com

    Kiedyś na liscie o Windowsach ktoś zadał pytanie
    jakie programy użytkownicy mają zainstalowane.
    O pewnych programach wiedziałem.
    O innych nie wiedziałem i dzięki temu teraz z nich korzystam :)

    Może ktoś się podzielić co macie zainstalowane

    ps
    Ja się nie pochwale bo nie mam ale Mikołaj się zbliża :)

  • 2. Data: 2015-11-23 10:44:38
    Temat: Re: Must have na samrtfonie
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-11-23 o 09:58, s...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Może ktoś się podzielić co macie zainstalowane
    >
    > ps
    > Ja się nie pochwale bo nie mam ale Mikołaj się zbliża :)

    Yanosik, opcjonalnie Rysiek. OsmAnd, GPS Status. Dobry program do
    obsługi SMSów (ciągle poszukiwany), gra szachy, Ariva STBRemote. i ...już.

  • 3. Data: 2015-11-23 11:02:55
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > O innych nie wiedziałem i dzięki temu teraz z nich korzystam :)
    >
    > Może ktoś się podzielić co macie zainstalowane

    Yanosik, AquaMail Pro, GO SMS PRO, 3G Watchdog, apka operatora, apka
    banku, reszta losowo ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 4. Data: 2015-11-23 11:36:27
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 23.11.2015 s...@g...com <s...@g...com> napisał/a:

    > Może ktoś się podzielić co macie zainstalowane

    Podzielić się można, ale zaraz must? Każdy ma to, co jemu
    potrzeba.

    Ja mam: JuiceSSH, Dolphin, Opera Mini, Terminal Emulator,
    X-plore, Smart Audiobook Player, OdSluchane, Cardiotrainer,
    Greenify, Smooth Calendar, SiMi Folder, APM+, Xposed Additions,
    Amplify, Wakelock Detector, Monitor Your Weight, App Quarantine,
    Yanosik, Google Maps, Llama, Weather&Clock Widget, WiFi Analyzer,
    App Settings, media Re.scan, Telemagazyn, Gratka, Dropbox
    - i to w zasadzie tyle :-)

    --
    Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 5. Data: 2015-11-23 15:31:42
    Od: Arkadiusz Drabczyk <a...@d...invalid>

    On 2015-11-23, s...@g...com <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > O innych nie wiedziałem i dzięki temu teraz z nich korzystam :)
    >
    > Może ktoś się podzielić co macie zainstalowane

    Trochę tego jest:
    * ConnectBot - open sourcowy klient ssh
    * K-9 Mail - open sourcowy klient do poczty, potrafi wysyłać maile
    czystem tekstem i automatycznie odpowiadać na maile pod oryginalnym
    tekstem a nie nad
    * reddit is fun - apka do reddita
    * jakdojade.pl - wyszukiwarka komunikacji miejskiej, w Warszawie
    działa doskonale
    * Fast notepad - szybki i prosty notatnik bez bajerów
    * ES File Explorer - file explorer, wspiera SFTP i umie pokazywać
    miniaturki obrazków tak jak na lokalnym filesystemie
    * OsmAnd - open sourcowy nawigacja działająca offline, używałem w
    Warszawie, Suwonie, Tokyo, Londynie i Madrycie - wszędzie działała
    doskonale
    * Dropbox - synchronizacja danych
    * KeePassDroid - open sourcowy menedżer haseł
    * Beach Buggy Blitz - fajna gierka, zdobyłem już prawie wszystkie
    trofea
    * OpenVPN Connect - (chyba open sourcowy) klient OpenVPN (a server na
    routerze z OpenWRT)
    * androidVNC - klient VNC na Androida. OpenVPN Connect + ConnectBot +
    androidVNC == dostęp do sieci lokalnej z dowolnego miejsca like a pro
    * Getin Mobile - apka do banku, szybciej niż przez browser
    * Firefox - open sourcowy browser z włączoną synchronizacją danych
    * Stack Exchange - klient do Stack Exchange (Stackoverflow etc.)
    * Speedtest - podręczny tester prędkości połączenia, można w hotelu
    sprawdzić czy jest w ogóle sens porywać się na videocalla czy tylko
    głos
    * Terminal Emulator - emulator terminala, jak Android zrootowany to
    fun większy
    * Merriam-Webster dictionary - słownik angielsko-angielski offline
    * BubbleUPnP - klient DLNA
    * Groundhog Newsreader - klient NNTP
    * CSipSimple - open sourcowy klient SIP
    * Hacker's Keyboard - open sourcowa klawiatura, wspiera układ Dvoraka
    a przy połączeniu ssh można wysyłać sekwencje z Controlem (ale i tak o
    wiele mniej wygodne od fizycznej mechanicznej klawiatury)

    Z ważniejszych to tyle ;)

    --
    Arkadiusz Drabczyk

  • 6. Data: 2015-11-24 23:17:10
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Mon, 23 Nov 2015 14:31:42 -0000 (UTC), Arkadiusz Drabczyk napisał(a):

    > * jakdojade.pl - wyszukiwarka komunikacji miejskiej, w Warszawie
    > działa doskonale

    czy to bazuje na danych np. z gps i pokazuje rzeczywisty czas przyjazdu,
    czy na godzinach z rozkladu?

    --
    jg

  • 7. Data: 2015-11-24 23:17:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    jg wrote:

    > czy to bazuje na danych np. z gps i pokazuje rzeczywisty czas przyjazdu,
    > czy na godzinach z rozkladu?

    na rozkładzie. nie wszystkie pojazdy mają śledzenie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?