  • Data: 2009-12-09 12:45:41
    Temat: Re: Multimedia - skok na numerację
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > Optyczna większość taksówkarzy i tak ma już numer 9d (ogłaszany
    > często jako 7d, ale to szczegół). A MPT przeżyło 919->9191->19191 to
    > i xx9119191 przeżyje.
    Mają też lokalne 800 i komórki do SMSów. O np. w pracy mam ścienny plan
    Lublina ozdobiony reklamami. Jedna z nich to radio taxi co ma AUS, 81,
    800 i 501 :-).

    > 801 i 804 (też tu jest burdel, ale to inna sprawa) skasowali?
    Może to jest droższa opcja do abonenta niż 19, a nawet jeśli nie, to
    może jest jakiś wymysł markietoidów, np. że krótkie numery są jeszcze
    bardziej optymalne w zarządzaniu relacjami z klientami, bo są benefitem
    dla tychże :-P?

    > Poza tym numery skrócone wcale nie są wszystkie taryfikowane
    > lokalnie, bezprawnie (znaczy sprzecznie z cennikiem) zresztą...

    Ale taksiarskie, bankierskie i ubezpieczeniowe chyba tak.

    Przemek