  • Data: 2023-11-12 15:36:56
    Temat: Ideologie (Było: Można merytorycznie porozmawiać o ekologii?)
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.11.2023 o 10:12, Myjk pisze:
    > Sat, 11 Nov 2023 20:11:06 +0100, _Master_

    > Nie ja, tylko WIĘKSZOŚĆ LUDZI chce żyć w normalnym społeczeństwie. To
    > ludzie chcą czystego powietrza, to ludzie chcą niezależności.

    Może/pewnie chcą, ale nie jej kosztem. Ludzie dzisiaj nie chcą
    rezygnować ze spalinówek. Poza tym niektóre proekologiczne działania idą
    za daleko. Np. strefy czystego transportu. Chciałbyś zmieniać samochód
    bo ktoś zabronił Ci poruszać się nim w miejscu zamieszkania? Ja mam
    elektryka, a Ty?

    > Dlatego
    > łżekonfedera przepierdoliła wybory.

    Wątpię. Raczej jakieś inne powody. Podzieliłbym pogląd JKM, że
    zrezygnowali z postulatów zmian więc nie bardzo było na co głosować.

    > Chcesz mnie zmuszać do życia w syfie spalinowym, a już wystarczająco długo
    > byłem truty ja i moje dzieci. Chcesz mnie zmuszać do bycia dalej zależnym
    > od ruskich i turbanów by dalej jeździć na ich paliwach. Nie rozumiesz tego,
    > i to twoja sprawa. Jak ci się nie podoba to że ludzie chcą oddychać czystym
    > powietrzem, to się wyprowadź do ruskich albo do inddi, a nie 90% ludzi
    > chcesz tam wyprowadzić.

    No ale właśnie ogół ludzi nie chce rezygnować ze spalinówek. Głównie
    dlatego, że ich nie stać na zmianę samochodu. Ale także ze względu na
    ryzyko kosztownej eksploatacji.