  • Data: 2014-06-14 21:42:47
    Temat: Re: Może w końcu podadzą czyim synem jest pirat z Warszawy?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-06-14 20:28, J.F. wrote:

    > W mieszkaniu ?
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/slask/kompletnie-pijana-ma
    tka-opiekowala-sie-dziecmi/fe0yl
    > http://www.radio.katowice.pl/zobacz,4963,Pijana-opie
    kowala-sie-dzieckiem-.html
    > http://www.bialystokonline.pl/os-dziesieciny-komplet
    nie-pijana-babcia-opiekowala-sie-2-miesiecznym-dziec
    kiem,artykul,78288,1,1.html
    > http://wiadomosci.onet.pl/krakow/pijane-matki-opieko
    waly-sie-dziecmi/twny7
    > http://www.to.com.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/2014
    0614/KRONIKA_POLICYJNA/140619801
    > http://www.bialystokonline.pl/os-dziesieciny-komplet
    nie-pijana-babcia-opiekowala-sie-2-miesiecznym-dziec
> [...]
    ualnosci/23023/konin-pijana-opiekowala-sie-dzieckiem
    -na-placu-zabaw.html

    > Tak wiec nastepnym razem zastanow sie na co kumpla narazasz :-)
    >
    > http://wlkp24.info/aktualnosci/7759,pijany-ojciec-op
    iekowal-sie-dzieckiem.html

    No - widzę "kompletnie pijane", "2,5 promila". Pewnie były nawalone jak
    stodoła i "wyróżniały się" ogólnie.

    > skoro przyszli, to widac powod byl, a skoro nie chcieli wpuscic, to
    > uzasadniony :-)

    Myślę, że ich przeceniasz. Mogli po prostu mieszkania pomylić - choć
    wtedy to zwykle nie pukają, a wchodzą z drzwiami;)

    Shrek.