    Date: Fri, 13 Jun 2014 12:54:29 +0200
    From: depros <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Może w końcu podadzą czyim synem jest pirat z Warszawy?
    <539a1c32$0$2371$65785112@news.neostrada.pl>
    <539a1f3c$0$2225$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <539aa7a9$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
    <539ad173$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
    <539ad4e4$0$2356$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2014-06-13 12:39, AZ pisze:

    > Rozjasnisz?

    Zapoznaj sie z Tor i poczytaj. Ja się staram trzymać z dala od ciemnej mocy.

    Alibi (z łac. gdzie indziej) - dowód w postępowaniu karnym na
    okoliczność, że podejrzany albo oskarżony znajdował się w miejscu innym
    niż miejsce popełnienia zarzucanego mu przestępstwa. W szerszym
    znaczeniu mianem alibi określany jest każdy dowód przesądzający, że
    podejrzany lub oskarżony nie mógł popełnić zarzuconego mu przestępstwa.
    Rodzajem alibi jest tzw. żelazne alibi, czyli alibi, którego nie sposób
    podważyć.

    Ta prowokacja mogła być przygotowywana od dawna. Filmy z kanału tylko
    uwiarygodniają postać Froga. Przecież Tomek też musiał najpierw budować
    swoje 1alter ego, pozyskiwać 2kontakty pośredni a 3następnie pozyskiwać
    zaufanie a dopiero kręcić 4 aferę.