  • 121. Data: 2012-10-19 12:33:16
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-18 20:49, Pszemol pisze:

    > Poczekaj kapke - pokawia sie w abonamentach duzo taniej.

    Abonament też odpada.

    > Z powodzeniem serfuję na iPhone4 z mniejszym ekranem... Mogę Ci powiedzieć
    > tyle, że nie wszystkie ekrany są takie same - mniejsze mogą czasem być
    > lepiej czytelne niż większe. Wiadomo że rozmiar to jakis kompromis miedzy
    > wygoda czytania a wygoda noszenia i dopóki nie spopularyzują się ekrany
    > organiczne na miękkim podłożu, które mógłbyś rozwinąć do czytania a potem
    > zwinąć w rulon i wsadzić do kieszeni (już są pierwsze laboratoryjne próbki
    > takich) to problem będzie istnial zawsze.

    I o taki kompromis mi chodzi - czytelność wyświetlacza, a waga i rozmiar
    urządzenia, nie biorąc pod uwagę takiego sprzętu jak iPhone. A to
    dlatego że gdy miałem okazję porównać iPhona z Samsungiem o większym
    ekranie, to wrażenie odniosłem takie że czytelniejszy ekran miał jednak
    iPhone. Niestety, było to dość dawno temu i nie potrafię powiedzieć
    jakie to były konkretne modele Samsunga i iPhone`a.

    > A jak chodzisz po lesie i zbierasz grzyby to po co ci patrzec na ekran i
    > czytac dokumenty? Bo nie bardzo rozumiem?

    Tablet zabieram do lasu, ew. na wyprawę na ryby do użycia przede
    wszystkim jako nawigacji, drugi ważny punkt to lokalizacja zaparkowanego
    i pozostawionego gdzieś w lesie auta. Tablet do takiego zastosowania
    jest za duży (za ciężki) a posiadany aktualnie przeze mnie telefon z
    3"owym ekranem za mały, a poza tym łapanie sygnału GPS czasem zajmuje mu
    i 10 minut.

  • 122. Data: 2012-10-19 15:03:04
    Od: atm <...@v...pl>

    > Dzięki za opinię,. Jeszcze jedno małe pytanko, jako że masz w tym pewne
    > doświadczenie - który z tych modeli byś wybrał, które obecnie
    > najbardziej biorę pod uwagę -
    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/alcatel/ot993d/Alcatel
    -OT-993D.html. Czy
    > może LG - http://www.mgsm.pl/pl/katalog/lg/optimusl7/

    Niestety, tutaj Ci nie pomoge. Nie mialem stycznosci z zadnym z tych modeli.

  • 123. Data: 2012-10-19 15:04:08
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > jest za duży (za ciężki) a posiadany aktualnie przeze mnie telefon z
    > 3"owym ekranem za mały, a poza tym łapanie sygnału GPS czasem zajmuje mu

    Jesli to sa mocno outdoorowe zastosowania to mzoe rozwaz Defy/Defy+ ?

  • 124. Data: 2012-10-19 19:30:32
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Trybun <r...@y...com> wrote:
    > I o taki kompromis mi chodzi - czytelność wyświetlacza, a waga i rozmiar
    > urządzenia, nie biorąc pod uwagę takiego sprzętu jak iPhone.

    To żałuj :)

> [...]
    > iPhone. Niestety, było to dość dawno temu i nie potrafię powiedzieć jakie
    > to były konkretne modele Samsunga i iPhone`a.

    Zabrakło Ci fanatycznej nienawiści do Appla i umiałeś zobaczyć to co widzą
    inni zadowoleni użytkownicy iPhone.
    Próbowałem to tłumaczyć wielokrotnie ale nie dałem rady - jest gorszy i
    już! :)

> [...]
    > ekranem za mały, a poza tym łapanie sygnału GPS czasem zajmuje mu i 10 minut.

    Jeszcze raz żałuj że nie dasz rady kupić iPhone bo jest idealny dla Ciebie
    z tego co piszesz.
    Jestes pewny ze nie dasz rady kupic nawet starszego modelu ? Wersje 4S sa w
    USA dostepne za prawie poł ceny iPhone5, a starsze iPhone4 za praktycznie
    bezcen... Ja mam od dwu lat stary model iPhone4 i jestem bardzo zadowolony.

  • 125. Data: 2012-10-20 12:13:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <r...@y...com>

> [...]
    > ciężar nie są zbyt wielkie do noszenia w kieszeni? Mam dwa 7mio"owe
    > tablety. Wielkość jak na używanie domowe, ew. w mieście idealna, ale sezon
    > grzybowy zweryfikował ten dobry obraz tabletów. - One są nawet nie za duże
    > do chodzenie z nimi po lesie, ale po prostu za ciężkie. W ręku podczas
    > zbierania grzybów nie da się czegoś takiego nosić. Schowane do kieszeni
    > powodują spadanie spodni, obijają się o nogi itd. - jednym słowem trzeba
    > by taki tablet nosić w jakimś plecaku. Stąd więc moje pytanie - telefon z
    > jakim ekranem jest optymalny do wszechstronnego użytku?

    4,7' daje się nosić w kieszeni

  • 126. Data: 2012-10-28 09:36:32
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-19 15:04, atm pisze:

    > Jesli to sa mocno outdoorowe zastosowania to mzoe rozwaz Defy/Defy+ ?

    Jak dla mnie to ta Defy+ sporo za droga, a Defy przestarzała, - ten
    system w wersji 2.1 to wiele ograniczeń.

  • 127. Data: 2012-10-28 09:37:37
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-19 19:30, Pszemol pisze:
    > To żałuj :)

    No pewnie, ale co począć? Ten sprzęt jest w Polsce obrzydliwie drogi.

> [...]
    > inni zadowoleni użytkownicy iPhone.
    > Próbowałem to tłumaczyć wielokrotnie ale nie dałem rady - jest gorszy i

    Jakiej nienawiści!? Dobre rzeczy w stylu telefonu Apple, czy auta marki
    Porsche, to przykładowe rzeczy godne pożądania, a nie nienawiści. ;-)

> [...]
    > bezcen... Ja mam od dwu lat stary model iPhone4 i jestem bardzo zadowolony.

    No niestety, nawet kupienie używanego modelu mi się nie kalkuluje. W
    wypadku ewentualnej naprawy pozagwarancyjnej musiałbym pewnie wydać
    fortunę. Pomijając już nawet to że na terenie Polski byłyby problemy z
    znalezieniem serwisu napraw takiego sprzętu.

  • 128. Data: 2012-10-28 09:38:11
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-20 12:13, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <r...@y...com>

    > 4,7' daje się nosić w kieszeni

    7mio calowy tablet też... Ale ten ciężar..

  • 129. Data: 2012-10-28 09:39:19
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-19 15:03, atm pisze:

    -OT-993D.html. Czy

    > Niestety, tutaj Ci nie pomoge. Nie mialem stycznosci z zadnym z tych
    > modeli.

    Kupiłem Alcatela. Jednak pomyliłem modele i kupiłem model OT-991 zamiast
    993. Nie wiem czy te parametry którymi się różnią sprawią że model 993
    jest lepszy, bo ten 991 to lipa jakich mało... Całe szczęście że była
    szansa na podarowanie go jako prezentu imieninowego, i w ten sposób po
    dwu dniach prób się go pozbyłem. I tak nawiasem - gdybyś miał zamiar
    kupić ten model, to stanowczo odradzam.

  • 130. Data: 2012-10-28 10:22:54
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 28 Oct 2012 09:38:11 +0100, Trybun wrote:

    > 7mio calowy tablet też... Ale ten ciężar..

    130-150g to duzo?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns