  • 131. Data: 2012-10-28 11:25:17
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-28 09:36, Trybun wrote:

    > Jak dla mnie to ta Defy+ sporo za droga, a Defy przestarzała, - ten
    > system w wersji 2.1 to wiele ograniczeń.

    Uzywanie Defy ze stockowym romem to dosc nieprzyjemne przezycie, na
    dziendobry sugeruje instalacje Cyanogenmod, wtedy Defy dostaje nowe zycie.

  • 132. Data: 2012-10-28 13:33:10
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Trybun <r...@y...com> wrote:
    > No niestety, nawet kupienie używanego modelu mi się nie kalkuluje. W
    > wypadku ewentualnej naprawy pozagwarancyjnej musiałbym pewnie wydać
    > fortunę. Pomijając już nawet to że na terenie Polski byłyby problemy z
    > znalezieniem serwisu napraw takiego sprzętu.

    I to jest nastepna ciekawa rzecz... To naprawianie telefonów w Polsce :)
    W tych urzadzeniach sie tak naprawde niczego nie naprawia tylko się
    wymienia uszkodzone moduły...
    Kupisz zestaw minisrubokretow za kilkanascie zlotych i sam sobie wszystko
    naprawisz wymieniajac moduly czy peknięte kabelki jakie czesto pekaja w
    telefonach z ruchomymi ekranami/klawiaturami...

  • 133. Data: 2012-10-28 15:41:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <r...@y...com> wrote in message

    > Kupiłem Alcatela. Jednak pomyliłem modele i kupiłem model OT-991 zamiast
    > 993. Nie wiem czy te parametry którymi się różnią sprawią że model 993
    > jest lepszy, bo ten 991 to lipa jakich mało... Całe szczęście że była
    > szansa na podarowanie go jako prezentu imieninowego, i w ten sposób po dwu
    > dniach prób się go pozbyłem. I tak nawiasem - gdybyś miał zamiar kupić ten
    > model, to stanowczo odradzam.

    Powtórzyłeś to, co ja słyszę zawsze jak doradzam ludziom iPhone.
    Zawsze nie posłuchają rady, kupią coś innego i potem są niezadowoleni.

  • 134. Data: 2012-10-28 16:30:17
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

> [...]

    [...]

    > Powtórzyłeś to, co ja słyszę zawsze jak doradzam ludziom iPhone.
    > Zawsze nie posłuchają rady, kupią coś innego i potem są niezadowoleni.

    Zdumiewające (emejzing), jaka odporność na słowo pisane.
    To już nawet nie cecha trolla, tylko inernetowego bota.
    Człowiek pisze, że go nie stać na fajfona, a troll nadal swoją mantrę.
    Jak zaprogramowany, bezmyślny automat.

    JoteR

  • 135. Data: 2012-10-28 16:32:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 28 Oct 2012 16:30:17 +0100, JoteR napisał(a):

> [...]
    > To już nawet nie cecha trolla, tylko inernetowego bota.
    > Człowiek pisze, że go nie stać na fajfona, a troll nadal swoją mantrę.

    Azbest zabija resztki szarych komórek, zostaje inteligencji na poziomie z
    trudem dorównującym szeregowej mrówce. Akurat, żeby ustawić się w kolejce
    pod Apple Store.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 136. Data: 2012-10-28 19:42:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

> [...]
    > To już nawet nie cecha trolla, tylko inernetowego bota.
    > Człowiek pisze, że go nie stać na fajfona, a troll nadal swoją mantrę.

    Tam była mowa o iPhone5 - wersje starsze iPhone 4S i iPhone 4 są tańsze.
    Jego stać, jak najbardziej, tylko się boi "co będzie jak się zepsuje"...
    Lepiej jest wydać więcej (jak nie masz kasy to weź kredyt!), ale bądź
    zadowolony z zakupu i nie kupuj dziadostwa tylko dlatego że tanie.
    Moja babcia zawsze mówiła że "biednego nie stać na kupowanie taniochy".
    I uważam że w tym zdaniu reprezentowała cenną mądrość życiową...

  • 137. Data: 2012-10-28 19:47:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Azbest zabija resztki szarych komórek, zostaje inteligencji na poziomie z
    > trudem dorównującym szeregowej mrówce. Akurat, żeby ustawić się
    > w kolejce pod Apple Store.

    Może przenieście tą interesującą dyskusję na news:alt.fanclub.pszemol, co?

  • 138. Data: 2012-10-28 21:54:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Oct 2012 15:32:24 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Azbest zabija resztki szarych komórek, zostaje inteligencji na poziomie z
    > trudem dorównującym szeregowej mrówce. Akurat, żeby ustawić się w kolejce
    > pod Apple Store.

    Alez Waldku - przeciez cena ajfona wskazuje ze to dla lepiej myslacej
    czesci spoleczenstwa.

    J.

  • 139. Data: 2012-10-28 22:05:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 28 Oct 2012 21:54:16 +0100, J.F. napisał(a):

    > Alez Waldku - przeciez cena ajfona wskazuje ze to dla lepiej myslacej
    > czesci spoleczenstwa.

    Lepiej sytuowanej niekoniecznie znaczy, że myslącej.
    Spójrz na tabuny bezmyslnych blondie w Range Roverach i BMW X5 odwożące
    dzieci do szkoły - żeby tylko pierwszy z brzegu przykład podać

  • 140. Data: 2012-10-28 22:30:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Lepiej sytuowanej niekoniecznie znaczy, że myslącej.
    > Spójrz na tabuny bezmyslnych blondie w Range Roverach i BMW X5
    > odwożące dzieci do szkoły - żeby tylko pierwszy z brzegu przykład podać

    I sądzisz, że to one same na te samochody zarobiły?
    Ja jakoś wątpię... ;-)

    W naszym społeczeństwie niestety ilość kasy w pewnym stopniu
    świadczy o dostosowaniu do przetrwania (survival of the fittest).
    I jeśli tylko ktoś kasy nie ukradł, nie wygrał na loterii ani jej nie
    odziedziczył to zwykle oznacza że ma łeb na karku...