  • 111. Data: 2012-10-18 13:38:29
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

    > Użytkownik "Pszemol" 22 wrzesień:

    > Jasnowidz, nie miałeś go w ręku, ale już prorokowałeś, jak za rok nie będzie
    wyglądał.

    I gdzie ja tu zachwalam iPhone5? Ja tu rozważam twardość typowej powloki z
    anodyzowanego aluminium i wyraznie podaje na jakiej podstawie to pisze. Nie
    wychwalam iPhone5 a raczej krytykuje niedouczenie apple-hejterow wyrazanie
    opowiastkami wyssanymi z palca jak to sie rzekomo iPhone5, ktorego w ręce
    nie mieli, rysuje od zadrapania paznokciem.

    > Użytkownik "Pszemol" 22 wrzesień:

    > Obsługiwałeś go kciukiem jednej ręki w dniu 22 września? Odpowiedz kłamco.

    Pomysl chwilkę: czy mogę ocenić używalność jednym kciukiem telefonu ktory
    nie zmienil szerokosci ekranu? No jasne że mogę... W tym akurat konkretnym
    przypadku mogę ocenic tą jedną ceche bo wiemy ze nie zmienila sie szerokosc
    telefonu od wersji ktora od ponad dwu lat posiadam. I znow nie jest to
    zachwalanie iPhone5 a raczej tylko antycypowanie niezmienionej uzywalnosci
    jednym kciukiem.

  • 112. Data: 2012-10-18 20:31:42
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-16 22:34, Pszemol pisze:
    > Oglądnij sobie iPhone5 - spodoba Ci się...

    Podoba mi się... ale ta cena, - odpada! Tak nawiasem - czy ekran 4"
    jest tym optimum o które mi chodzi? To optimum znaczy że można na nich
    swobodnie przeglądać dokumenty, serfować w necie itd., ale wielkość i
    ciężar nie są zbyt wielkie do noszenia w kieszeni? Mam dwa 7mio"owe
    tablety. Wielkość jak na używanie domowe, ew. w mieście idealna, ale
    sezon grzybowy zweryfikował ten dobry obraz tabletów. - One są nawet nie
    za duże do chodzenie z nimi po lesie, ale po prostu za ciężkie. W ręku
    podczas zbierania grzybów nie da się czegoś takiego nosić. Schowane do
    kieszeni powodują spadanie spodni, obijają się o nogi itd. - jednym
    słowem trzeba by taki tablet nosić w jakimś plecaku. Stąd więc moje
    pytanie - telefon z jakim ekranem jest optymalny do wszechstronnego użytku?

  • 113. Data: 2012-10-18 20:35:21
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > swobodnie przeglądać dokumenty, serfować w necie itd., ale wielkość i
    > ciężar nie są zbyt wielkie do noszenia w kieszeni?

    Jak dla mnie, po przerobieniu ekranow od 3.5" do 4.3" wydaje sie
    najsensowniejszym wyborem wlasnie cos w okolicach 4.0". Oczywiscie jesli
    obudowa z nieuzasadnionej przyczyny nie powiekszy urzadzenia.

  • 114. Data: 2012-10-18 20:49:35
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Jak dla mnie, po przerobieniu ekranow od 3.5" do 4.3" wydaje sie
    > najsensowniejszym wyborem wlasnie cos w okolicach 4.0". Oczywiscie jesli
    > obudowa z nieuzasadnionej przyczyny nie powiekszy urzadzenia.

    Trzymalem iPhone5 w ręce i bardzo mi się dobrze czytało www, email (w
    landscape mode, bo w portrait nic sie miedzy 4 a 5 nie zmienilo).

  • 115. Data: 2012-10-18 20:49:36
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Trybun <r...@y...com> wrote:

    > Podoba mi się... ale ta cena, - odpada!

    Poczekaj kapke - pokawia sie w abonamentach duzo taniej.

> [...]
    > w necie itd., ale wielkość i ciężar nie są zbyt wielkie do noszenia w kieszeni?

    Z powodzeniem serfuję na iPhone4 z mniejszym ekranem... Mogę Ci powiedzieć
    tyle, że nie wszystkie ekrany są takie same - mniejsze mogą czasem być
    lepiej czytelne niż większe. Wiadomo że rozmiar to jakis kompromis miedzy
    wygoda czytania a wygoda noszenia i dopóki nie spopularyzują się ekrany
    organiczne na miękkim podłożu, które mógłbyś rozwinąć do czytania a potem
    zwinąć w rulon i wsadzić do kieszeni (już są pierwsze laboratoryjne próbki
    takich) to problem będzie istnial zawsze.

> [...]
    > więc moje pytanie - telefon z jakim ekranem jest optymalny do wszechstronnego

    A jak chodzisz po lesie i zbierasz grzyby to po co ci patrzec na ekran i
    czytac dokumenty? Bo nie bardzo rozumiem?

  • 116. Data: 2012-10-18 21:06:23
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Pomysl chwilkę

    To ty pomyśl idioto jakie było pytanie:

    czy w dniu 22 września miałeś iphona 5 w ręku i prawo wypowiadania się na temat
    trzymania go w ręku?

    Miałeś go w ręku kłamco czy nie? No pomyśl i odpowiedz jełopie.

  • 117. Data: 2012-10-18 21:42:37
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

    > To ty pomyśl idioto jakie było pytanie:
    >
    > czy w dniu 22 września miałeś iphona 5 w ręku i prawo wypowiadania się na
    > temat trzymania go w ręku?
    >
    > Miałeś go w ręku kłamco czy nie? No pomyśl i odpowiedz jełopie.

    Pomysl, to naprawde nie boli: rozmiar szerokosci w iPhone5 nie zmienil sie.

  • 118. Data: 2012-10-18 22:09:48
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    > Pomysl, to naprawde nie boli: rozmiar szerokosci w iPhone5 nie zmienil sie.

    Nie pytałem się, czy jego rozmiar się zmienił. Udowodniłem Ci, że zachwalałeś
    iPhona w zeszłym miesiącu, czemu tutaj zaprzeczałeś. Udowodniłem, że jesteś
    kłamcą i krętaczem, a ty dalej robisz z siebie idiotę?

  • 119. Data: 2012-10-18 23:23:05
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

    > Nie pytałem się, czy jego rozmiar się zmienił. Udowodniłem Ci, że
    > zachwalałeś iPhona w zeszłym miesiącu, czemu tutaj zaprzeczałeś.
    > Udowodniłem, że jesteś kłamcą i krętaczem, a ty dalej robisz z siebie idiotę?

    Udowodniles mi, ze komentowalem jedna ceche iPhona5 ktora nie zmienila sie
    od wersji 4 i z powodzeniem mozna sie na jej temat wypowiedziec bez
    trzymania iPhone w rece.
    Nie wypowiadalem sie na temat innych cech.

  • 120. Data: 2012-10-19 12:31:31
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-18 20:35, atm pisze:

    > Jak dla mnie, po przerobieniu ekranow od 3.5" do 4.3" wydaje sie
    > najsensowniejszym wyborem wlasnie cos w okolicach 4.0". Oczywiscie
    > jesli obudowa z nieuzasadnionej przyczyny nie powiekszy urzadzenia.

    Dzięki za opinię,. Jeszcze jedno małe pytanko, jako że masz w tym pewne
    doświadczenie - który z tych modeli byś wybrał, które obecnie
    najbardziej biorę pod uwagę -
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/alcatel/ot993d/Alcatel
    -OT-993D.html. Czy
    może LG - http://www.mgsm.pl/pl/katalog/lg/optimusl7/