  • 91. Data: 2012-10-14 20:46:49
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-14 20:36, atm wrote:

    > Wiedzialem, ze sobie nie odpuscisz :]]
    > Standardowo podczas dzwonienia telefonu wyswietlane na ekranie sa dwa
    > guziki: odbierz i odrzuc. Jak dla mnie zbyt latwo jest wcisnac ktorys
    > wyciagnajac telefon z kieszeni.

    Ty mi lepiej powiedz jak ma sie tresc tego artykulu do koncepcji "it
    just works out of the box". Bo to co tutaj napisano strasznie jakims
    starym PCtem traci gdzie na dziendobry trzeba cos wylaczac, tuningowac
    itp. Nie mialem takich narzuconych atrakcji w SGS2:
    http://simblog.pl/oszczedzanie-energii-iphonea-z-ios
    -em-6
    Rozumiem, gdyby przy tych ustawieniach bateria chociaz dobe ale 8h?

  • 92. Data: 2012-10-14 20:49:48
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu niedziela, 14 października 2012 20:46:50 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Widzę że polskie "dzieci neostrady" są niereformowalne...

    Ciebie i tak nikt nie przebije.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 93. Data: 2012-10-14 20:52:16
    Od: atm <...@v...pl>

    > No a w iPhone mamy standardowe "Slide to answer" :-)
    > I nie ma ryzyka przypadkowego odebrania lub nieodebrania...

    Bo to jest po prostu idealny telefon, w ktorym:
    1. jest wszysko co potrzebne
    2. brak elemetow zbednych
    3. jesli czegos jednak brakuje patrz punkt pierwszy ;]

    Tu aplikacja dla tych, ktorym czegos brakuje w iPhone:
    http://www.techeblog.com/index.php/tech-gadget/nosed
    ial-the-app-that-makes-your-iphone-nose-friendly

  • 94. Data: 2012-10-14 21:36:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5f1l2$hm3$1@node2.news.atman.pl...

    > Bo to jest po prostu idealny telefon, w ktorym:
    > 1. jest wszysko co potrzebne
    > 2. brak elemetow zbednych
    > 3. jesli czegos jednak brakuje patrz punkt pierwszy ;]

    Na tym przykładzie widać że jest lepiej przemyślany niż Twoja Nokia... :-)
    Nie muszę dodawać aplikacji która utrudni przypadkowe rozłaczanie
    dzwoniącej właśnie osoby z kieszeni. Tym się właśnie różni mój iPhone4
    od innych telefonów że jest całościowo przemyślany i dopracowany.

    > Tu aplikacja dla tych, ktorym czegos brakuje w iPhone:
    > http://www.techeblog.com/index.php/tech-gadget/nosed
    ial-the-app-that-makes-your-iphone-nose-friendly

    Teraz na Alasce nawet w grubych rękawicach mogą się cieszyć z iPhone :-)

  • 95. Data: 2012-10-14 21:39:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5f1ar$hb3$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    -em-6
    > Rozumiem, gdyby przy tych ustawieniach bateria chociaz dobe ale 8h?

    Nie mam iOS6 ale gostek coś podejrzanie mocno kombinuje...
    Nie jest przypadkiem apple-haterem na pensji od Samsunga? ;-)

  • 96. Data: 2012-10-14 21:41:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <a...@o...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Ciebie i tak nikt nie przebije.

    Zrób coś pożytecznego i ustaw sobie czytnik news zamiast
    pogrążać się jeszcze bardziej takimi głupimi dogaduszkami.

  • 97. Data: 2012-10-14 21:53:59
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-14 21:36, Pszemol wrote:

> [...]
    > dzwoniącej właśnie osoby z kieszeni. Tym się właśnie różni mój iPhone4
    > od innych telefonów że jest całościowo przemyślany i dopracowany.

    O i to trzeba sobie powtarzac, zeby byc szczesliwym uzytkownikiem
    wybrakowanego telefonu :]

    -gdybym odczul brak mass storage:
    Tym się właśnie różni mój iPhone4 od innych telefonów że jest całościowo
    przemyślany i dopracowany.

    -gdyby padl mi home button:
    Tym się właśnie różni mój iPhone4 od innych telefonów że jest całościowo
    przemyślany i dopracowany.

    -gdybym nie mogl utworzyc podfolderow w galerii:
    Tym się właśnie różni mój iPhone4 od innych telefonów że jest całościowo
    przemyślany i dopracowany.

    -gdyby braklo normalnego BT:
    Tym się właśnie różni mój iPhone4 od innych telefonów że jest całościowo
    przemyślany i dopracowany.

    -gdyby poryslowal mi sie iP5 (bo iP jest juz troch passe) lub tez swialo
    gdzie by wyciakalo:
    Tym się właśnie różni mój iPhone4 od innych telefonów że jest całościowo
    przemyślany i dopracowany.

    -gdybym zwiedzal chinskie parki w Warszawie korzystajac z nawigacji Apple:
    Tym się właśnie różni mój iPhone4 od innych telefonów że jest całościowo
    przemyślany i dopracowany.

    -gdybym mial zazolcony ekran, grip of death, problemy z WB jak to bylo
    wczesniej z iP4:
    Tym się właśnie różni mój iPhone4 od innych telefonów że jest całościowo
    przemyślany i dopracowany.

    -gdyby moj iP4 podgrzewal mi...hmmm..zawarosc kieszeni (nawiazuje do
    jednego z pierwszych firmware dla iP4):
    Tym się właśnie różni mój iPhone4 od innych telefonów że jest całościowo
    przemyślany i dopracowany.

    -gdyby potlukla mi sie tylna klapka telefonu (jak to maja tez inne
    telefony):
    Tym się właśnie różni mój iPhone4 od innych telefonów że jest całościowo
    przemyślany i dopracowany.

    Dobre to jest panie, dobre. Musze to zastosowac w stosunku do mojego
    starego telewizora ;]]]

    ial-the-app-that-makes-your-iphone-nose-friendly

    > Teraz na Alasce nawet w grubych rękawicach mogą się cieszyć z iPhone :-)

    Jasne, w tamtych temperaturach moga zabawic sie w gre "Jak dlugo utrzyma
    sie moj iPhone na nosie" ;]

  • 98. Data: 2012-10-14 22:52:57
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Sun, 14 Oct 2012 14:41:20 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Zrób coś pożytecznego i ustaw sobie czytnik news zamiast
    > pogrążać się jeszcze bardziej takimi głupimi dogaduszkami.

    BTW jakiego czytnika news na iPhone używasz?

    --
    Pozdrawiam,
    P.B.

  • 99. Data: 2012-10-14 23:03:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    ..
    > BTW jakiego czytnika news na iPhone używasz?

    "NewsTap"
    http://www.newsgroupreviews.com/newstap.html

  • 100. Data: 2012-10-15 00:00:21
    Od: Animka <a...@w...pl>