  • 81. Data: 2012-10-14 18:10:53
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5enr0$5e0$1@node1.news.atman.pl...

    > Pisalem o DWOCH roznych sposobach odblokowania N8.

    Czyli rozwiązanie z dwoma guzikami nie jest wygodniejsze niż z iPhone?

    > Slider do odblokowywania lezy bezposrednio pod kciukiem, nie musiasz palca
    > odrywac od obudowy, zeby miziac po ekranie. Odlbokowujac wogole nie musisz
    > patrzec na ekran. Pewnie jednak zaraz dowiem sie, ze jest to zle
    > rozwiazanie a iPhone ma i tak lepsze ;]]]

    Nie, nie powiem że lepsze - ma wygodne, adekwatne i spełniające zadanie.
    To mi w zupełności wystarcza bo to tylko unlock - są ważniejsze sprawy.

  • 82. Data: 2012-10-14 18:17:52
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-14 18:10, Pszemol wrote:

    > Czyli rozwiązanie z dwoma guzikami nie jest wygodniejsze niż z iPhone?

    Z jednym fizycznym a drugim wirtualnym? Porownywalne do typowego slide
    to unlock, natomiast slider z boku jest szybszy i mniej absorbujacy.
    Dla wlascicieli iPhoneow jest to dosc wrazniwy temat biorac pod uwage
    problemy z guziolem na frontowym panelu :]
    dla przykladu pierwszy z brzegu link
    http://osxdaily.com/2011/12/22/iphone-home-button-no
    t-working-or-unresponsive-fix/

    > Nie, nie powiem że lepsze - ma wygodne, adekwatne i spełniające zadanie.
    > To mi w zupełności wystarcza bo to tylko unlock - są ważniejsze sprawy.

    Oczywiscie i dlatego uwazam slidera w Nokiach (Pureview tez go ma) za
    swietne i nieabsorbujace rozwiazanie. Szkoda, ze inni producenci nie
    "pozyczyli" tego rozwiazania.

  • 83. Data: 2012-10-14 18:47:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5eojh$65g$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
    > Dla wlascicieli iPhoneow jest to dosc wrazniwy temat biorac pod uwage
    > problemy z guziolem na frontowym panelu :]

    Nie tyle wrażliwy temat co raczej dobrze znana wada pierwszej serii
    telefonów
    (dotknęła również mnie) którą Apple naprawił na gwarancji bez gadania
    wymieniając cały telefon na nówkę. Ja dostałem nowy telefon w 11 miesiącu
    gwarancji.

    > Oczywiscie i dlatego uwazam slidera w Nokiach (Pureview tez go ma) za
    > swietne i nieabsorbujace rozwiazanie. Szkoda, ze inni producenci nie
    > "pozyczyli" tego rozwiazania.

    Może Nokia ma jakiś patent na suwak z boku obudowy?

  • 84. Data: 2012-10-14 19:52:27
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu niedziela, 14 października 2012 17:43:06 UTC+2 użytkownik atm napisał:

    > Co wiecej, N8 nie ma tez
    >
    > typowego Slide tu unlock na ekranie.

    Można doinstalować ze sklepu. MyKeyLock się to zwie.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 85. Data: 2012-10-14 20:19:16
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-14 19:52, ALEX wrote:

    > Można doinstalować ze sklepu. MyKeyLock się to zwie.

    Ja doinstalowalem Slide to unlock (SlideAnswer) dla odbierania rozmow.
    Tylko nie wspominaj o tym Pszemolowi bo bedzie mial uzywanie ;]

  • 86. Data: 2012-10-14 20:29:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5evn5$ddm$1@node1.news.atman.pl...

    > Ja doinstalowalem Slide to unlock (SlideAnswer) dla odbierania rozmow.
    > Tylko nie wspominaj o tym Pszemolowi bo bedzie mial uzywanie ;]

    LOL... To napisz jak bez tego SlideAnswer odbierałeś rozmowy, co? :-)))

  • 87. Data: 2012-10-14 20:36:00
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-14 20:29, Pszemol wrote:

    > LOL... To napisz jak bez tego SlideAnswer odbierałeś rozmowy, co? :-)))

    Wiedzialem, ze sobie nie odpuscisz :]]
    Standardowo podczas dzwonienia telefonu wyswietlane na ekranie sa dwa
    guziki: odbierz i odrzuc. Jak dla mnie zbyt latwo jest wcisnac ktorys
    wyciagnajac telefon z kieszeni.

  • 88. Data: 2012-10-14 20:42:35
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu niedziela, 14 października 2012 20:19:17 UTC+2 użytkownik atm napisał:

    > Ja doinstalowalem Slide to unlock (SlideAnswer) dla odbierania rozmow.
    >
    > Tylko nie wspominaj o tym Pszemolowi bo bedzie mial uzywanie ;]

    Niech się produkuje, przynajmniej jest z czego się pośmiać. ATSD motywu trącania się
    węgorzami to chyba nic nie przebije.

  • 89. Data: 2012-10-14 20:42:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:k5f0mh$eg9$1@node1.news.atman.pl...

    > Wiedzialem, ze sobie nie odpuscisz :]]

    No jak mógłbym odpuścić taką rodzynkę :-)

    > Standardowo podczas dzwonienia telefonu wyswietlane na ekranie sa dwa
    > guziki: odbierz i odrzuc. Jak dla mnie zbyt latwo jest wcisnac ktorys
    > wyciagnajac telefon z kieszeni.

    No a w iPhone mamy standardowe "Slide to answer" :-)
    I nie ma ryzyka przypadkowego odebrania lub nieodebrania...

  • 90. Data: 2012-10-14 20:46:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <a...@o...pl> wrote in message
    ps.com...
    > Niech się produkuje, przynajmniej jest z czego się pośmiać.
    > ATSD motywu trącania się węgorzami to chyba nic nie przebije.

    Widzę że polskie "dzieci neostrady" są niereformowalne...