  • 101. Data: 2012-10-15 00:26:28
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-14 19:52, ALEX pisze:

    > Można doinstalować ze sklepu. MyKeyLock się to zwie.

    To coś takiego? :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=dIxM99ZrtOg

    --
    animka

  • 102. Data: 2012-10-16 18:58:33
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-10-10 06:52, Janeo pisze:
    > Nareszcie coraz częściej ludzie mają dość wielkich ekranów / -->
    > telefonów. Mnie odrzucało już 2 lata temu :-).
    > Teraz jeszcze poczekam na skrzyknięcie się przeciwko tendencjom które
    > wyeliminowały fizyczne klawisze na smartfonach... pewnie jeszcze
    > poczekam z rok czy dwa :-), jak Apple "wymyśli" ten wynalazek i go
    > opatentuje :-).

    Powiedz wobec tego jaki ekran wg. Ciebie byłby optymalny? Mam obecnie
    telefon z 3"owym ekranem, i jeżeli chodziłoby o samo dzwonienie i
    sms-owanie to nic innego mi nie potrzeba. Ale do przeglądania netu, czy
    jakichś dokumentów to taki wyświetlacz jest stanowczo za mały. Nie
    pytam z czystej ciekawości, planuje kupić coś z większym ekranem i
    chciałbym poznać opinie na temat wielkości ekranu. Tak żeby dobrać mniej
    więcej optymalną.

  • 103. Data: 2012-10-16 22:34:48
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Trybun <r...@y...com> wrote:
> [...]
    > poznać opinie na temat wielkości ekranu. Tak żeby dobrać mniej więcej optymalną.

    Oglądnij sobie iPhone5 - spodoba Ci się...

  • 104. Data: 2012-10-17 00:07:27
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Oglądnij sobie iPhone5 - spodoba Ci się...

    Najpierw sam go oglądnij, zanim zaczniesz komuś polecać dziadostwo. Bo przeciez
    ekran to nie wszystko.

  • 105. Data: 2012-10-17 01:12:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message

    > Najpierw sam go oglądnij, zanim zaczniesz komuś polecać dziadostwo.
    > Bo przeciez ekran to nie wszystko.

    Ja obejrzałem go sobie wczoraj. A Ty? Już miałeś iPhone 5 w ręce?

  • 106. Data: 2012-10-17 16:01:18
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Ja obejrzałem go sobie wczoraj. A Ty? Już miałeś iPhone 5 w ręce?

    Tydzień temu w PLAY. A tak btw, to jakieś niedostępne "cudo" że trzeba się
    tłumaczyć z oglądania? Od miesiąca zachwalasz iP5 nie trzymawszy go wcześniej w
    ręku, a innych upominasz, żeby tak nie robili.

  • 107. Data: 2012-10-17 20:32:58
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

    > Tydzień temu w PLAY. A tak btw, to jakieś niedostępne "cudo" że trzeba
    > się tłumaczyć z oglądania? Od miesiąca zachwalasz iP5 nie trzymawszy go
    > wcześniej w ręku, a innych upominasz, żeby tak nie robili.

    Czy mozesz zacytowac fragment wypowiedzi sprzed miesiąca gdzie ja zachwalam
    iPhone5?
    A ... nie możesz? Znowu fantazja Cie ponosi czy po prostu kłamiesz?

  • 108. Data: 2012-10-17 21:00:14
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > czy po prostu kłamiesz?

    Od kłamania to już tu mamy iFachowca.

  • 109. Data: 2012-10-17 22:09:08
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

    > Od kłamania to już tu mamy iFachowca.

    Czy mozesz zacytowac fragment wypowiedzi sprzed miesiąca gdzie ja zachwalam
    iPhone5?
    A ... nie możesz? No właśnie...

  • 110. Data: 2012-10-17 23:13:24
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Czy mozesz zacytowac fragment wypowiedzi sprzed miesiąca gdzie ja zachwalam
    > iPhone5?
    > A ... nie możesz? No właśnie...

    Użytkownik "Pszemol" 22 wrzesień:

    Jasnowidz, nie miałeś go w ręku, ale już prorokowałeś, jak za rok nie będzie
    wyglądał.

    Użytkownik "Pszemol" 22 wrzesień:

    Obsługiwałeś go kciukiem jednej ręki w dniu 22 września? Odpowiedz kłamco.