    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Date: Wed, 31 Oct 2012 19:34:12 -0500

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message
    news:k6rn1p$a1q$1@usenet.news.interia.pl...

    > Za tysiąc, kupisz nowy dobry markowy telefon, za 600 jest
    > to problem.

    To co człowiek w cywilizowanym kraju robi jak ma 600zł
    a potrzebuje 1000zł?

    > Sony/HTC/Motorola/Samsung/Nokia/itd..
    > Twoim zdaniem nie mają udanych modeli i dobrej reputacji.
    > Tylko Apple, które 2 lata temu wydało pierwszy jako tako
    > funkcjonalny telefon, a ceni się najdrożej ze wszystkich.

    Motorola i HTC mają bardzo kiepską reputację.
    Nokia praktycznie w ogóle się ostatnio nie liczy.
    Sony/Ericson, hm... nie mam zdania. Może Samsung,
    ale kolega wyraźnie był zadowolony z iPhone tylko
    nie miał tyle szmalu :-)

    > To zupełnie co innego, no chyba że Apple na nowo wynajdzie
    > samochód.

    Wbrew pozorom to zupełnie ten sam problem...
    Jak ktoś sprzedaje szmelc którego nikt nie chce kupić
    to kusi użytkownika rozszerzoną gwarancją czy jakimiś
    niepotrzebnymi pierdółami w zestawie...
    Dobre telefony, samochody czy inne rzeczy rozchodzą
    się bez takich zabiegów.