  • Data: 2012-11-02 14:04:53
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01.11.2012 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:

    > To co człowiek w cywilizowanym kraju robi jak ma 600zł
    > a potrzebuje 1000zł?

    Nie wykręcaj, dlaczego zamiast nowego markowego telefonu
    z gwarancją, ma kupić starego, zużytego, psującego się
    złoma, z pozornym wsparciem nowych wersji OS, bez nowych
    funkcji?

    > Motorola i HTC mają bardzo kiepską reputację.
    > Nokia praktycznie w ogóle się ostatnio nie liczy.
    > Sony/Ericson, hm... nie mam zdania. Może Samsung,
    > ale kolega wyraźnie był zadowolony z iPhone tylko
    > nie miał tyle szmalu :-)

    To jest piękne, to kto wg. Ciebie robi dobre telefony?
    I dlaczego tylko Apple?

    > Wbrew pozorom to zupełnie ten sam problem...
    > Jak ktoś sprzedaje szmelc którego nikt nie chce kupić
    > to kusi użytkownika rozszerzoną gwarancją czy jakimiś
    > niepotrzebnymi pierdółami w zestawie...
    > Dobre telefony, samochody czy inne rzeczy rozchodzą
    > się bez takich zabiegów.

    Nie jest i nie chce mi się tego ciągnąć, tu gadamy o telefonach.

    --
    kakmaratgmaildotcom