  • Data: 2012-10-19 19:30:32
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Trybun <r...@y...com> wrote:
    > I o taki kompromis mi chodzi - czytelność wyświetlacza, a waga i rozmiar
    > urządzenia, nie biorąc pod uwagę takiego sprzętu jak iPhone.

    To żałuj :)

    > A to dlatego że gdy miałem okazję porównać iPhona z Samsungiem o większym
    > ekranie, to wrażenie odniosłem takie że czytelniejszy ekran miał jednak
    > iPhone. Niestety, było to dość dawno temu i nie potrafię powiedzieć jakie
    > to były konkretne modele Samsunga i iPhone`a.

    Zabrakło Ci fanatycznej nienawiści do Appla i umiałeś zobaczyć to co widzą
    inni zadowoleni użytkownicy iPhone.
    Próbowałem to tłumaczyć wielokrotnie ale nie dałem rady - jest gorszy i
    już! :)

    > Tablet zabieram do lasu, ew. na wyprawę na ryby do użycia przede
    > wszystkim jako nawigacji, drugi ważny punkt to lokalizacja zaparkowanego
    > i pozostawionego gdzieś w lesie auta. Tablet do takiego zastosowania jest
    > za duży (za ciężki) a posiadany aktualnie przeze mnie telefon z 3"owym
    > ekranem za mały, a poza tym łapanie sygnału GPS czasem zajmuje mu i 10 minut.

    Jeszcze raz żałuj że nie dasz rady kupić iPhone bo jest idealny dla Ciebie
    z tego co piszesz.
    Jestes pewny ze nie dasz rady kupic nawet starszego modelu ? Wersje 4S sa w
    USA dostepne za prawie poł ceny iPhone5, a starsze iPhone4 za praktycznie
    bezcen... Ja mam od dwu lat stary model iPhone4 i jestem bardzo zadowolony.