  • Data: 2012-10-18 20:31:42
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-16 22:34, Pszemol pisze:
    > Oglądnij sobie iPhone5 - spodoba Ci się...

    Podoba mi się... ale ta cena, - odpada! Tak nawiasem - czy ekran 4"
    jest tym optimum o które mi chodzi? To optimum znaczy że można na nich
    swobodnie przeglądać dokumenty, serfować w necie itd., ale wielkość i
    ciężar nie są zbyt wielkie do noszenia w kieszeni? Mam dwa 7mio"owe
    tablety. Wielkość jak na używanie domowe, ew. w mieście idealna, ale
    sezon grzybowy zweryfikował ten dobry obraz tabletów. - One są nawet nie
    za duże do chodzenie z nimi po lesie, ale po prostu za ciężkie. W ręku
    podczas zbierania grzybów nie da się czegoś takiego nosić. Schowane do
    kieszeni powodują spadanie spodni, obijają się o nogi itd. - jednym
    słowem trzeba by taki tablet nosić w jakimś plecaku. Stąd więc moje
    pytanie - telefon z jakim ekranem jest optymalny do wszechstronnego użytku?