  • Data: 2012-10-18 13:38:29
    Temat: Re: Moze pojawi sie glos rozsadku co do wielkosci ekranu
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

    > Użytkownik "Pszemol" 22 wrzesień:

    > Jasnowidz, nie miałeś go w ręku, ale już prorokowałeś, jak za rok nie będzie
    wyglądał.

    I gdzie ja tu zachwalam iPhone5? Ja tu rozważam twardość typowej powloki z
    anodyzowanego aluminium i wyraznie podaje na jakiej podstawie to pisze. Nie
    wychwalam iPhone5 a raczej krytykuje niedouczenie apple-hejterow wyrazanie
    opowiastkami wyssanymi z palca jak to sie rzekomo iPhone5, ktorego w ręce
    nie mieli, rysuje od zadrapania paznokciem.

    > Użytkownik "Pszemol" 22 wrzesień:

    > Obsługiwałeś go kciukiem jednej ręki w dniu 22 września? Odpowiedz kłamco.

    Pomysl chwilkę: czy mogę ocenić używalność jednym kciukiem telefonu ktory
    nie zmienil szerokosci ekranu? No jasne że mogę... W tym akurat konkretnym
    przypadku mogę ocenic tą jedną ceche bo wiemy ze nie zmienila sie szerokosc
    telefonu od wersji ktora od ponad dwu lat posiadam. I znow nie jest to
    zachwalanie iPhone5 a raczej tylko antycypowanie niezmienionej uzywalnosci
    jednym kciukiem.